10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša

Za savno si vzemimo dovolj časa

3. 1. 2007

Seveda pa je treba sprejeti odločitev, da v savni preživimo uro ali dve pred zajtrkom, obilnim kosilom ali večerjo. Za savnanje se odločimo samo, če je zadnji obrok za nami že dve in več ur, vendar ne z občutkom lakote. Poln želodec odsvetujemo, ker je krvni obtok v savni močno obremenjen.

Finsko združenje prijateljev savne priporoča:

  • Za obisk savne moramo imeti dovolj časa.
  • Najprej pod prho.
  • Na klopi sedimo na brisači ali rjuhi.
  • Prvo savnanje naj poteka pri temperaturi med 80 in 90 °C. Po potenju sledi ohlajanje.
  • Ko se vrnemo v savno, s soparo zvišamo temperaturo. Tekmovanje, kdo bo zdržal v bolj vroči savni, je nesmiselno, zdravju škodljivo in proti načelom zdravega savnanja.
  • Ponavljanje vročih in mrzlih kopeli ni omejeno. V savni lahko ležimo ali sedimo, dokler se počutimo dobro. Nenadno in hitro ohlajanje ni priporočljivo.
  • Pred umivanjem se ponovno ogrejemo. Po umivanju še nekaj minut posedimo v vročem delu savne.
  • Savnanje končamo s prho. Sprostimo se in počivamo, vmes popijemo kaj osvežilnega. Oblečemo se, ko se povsem prenehamo potiti.
  • Savno pustimo čisto, urejeno in prezračeno.
  • Obilnejšim obrokom hrane in alkoholu se med savnanjem izogibamo.

Značke: duša sol telo

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri