gibanje

Verjetno ste že slišali, da vadba deluje na izboljšanje razpoloženja, vendar to ni edina dobra lastnost. Med potenjem se dogaja še marsikaj drugega, kar pripomore k srečnejšemu življenju.

Povečana raven dopamina – Dopamin se v možganih (poleg serotonina in noradrenalina) povezuje z občutki veselja in zadovoljstva. Vadba je eden izmed najboljših načinov za povečano proizvodnjo dopamina, ki spremeni počutje na bolje.

Energijska spodbuda – Ste kdaj opravili zelo dober trening in se potem počutili še bolj polni energije kot na začetku? Občutek vas je preplavil zato, ker vadba odlično dvigne raven energije, kar je v tesni povezavi s srečo.

Zmanjšuje stres – Vadba je sama po sebi oblika manjšega stresa in bolj kot se ga boste naučili obvladovati med vadbo, bolje se boste spoprijeli z drugimi oblikami stresa.  

Upočasni propadanje možganskih funkcij – Starejši kot smo, slabše delujejo naši možgani. Redna vadba lahko upočasni staranje možganskih funkcij predvsem pri procesu pomnjenja in učenja.

Samozavest – Po opravljenem treningu, sploh če imamo program začrtan vnaprej, smo veseli in ponosni na svoj dosežek. Vadba spodbudi samozavest, ko opazujete, kako se vaše telo oblikuje v linijo, ki si jo želite.

Boljši spanec – Gibanje izboljša kvaliteto spanja, kar opazijo še posebej ljudje s spalnimi motnjami. Vsi vemo, da dober spanec pomeni srečnejšo osebo.

Večja produktivnost – Ljudje, ki si vzamejo čas za vsakodnevno vadbo, so bolj produktivni tudi v službi. Če se dobro odrežete pri opravilih, pa ste na splošno bolj srečna oseba.

Spominska spodbuda – Vadba se povezuje z boljšim pomnjenjem, zato je še posebej priporočljivo, da si vzamete čas zanjo v dneh, ko si morate zapomniti veliko stvari, pa tudi lepi spomini bodo ostali bolj jasni še čez nekaj let.

Sproščenost – Kakršnakoli oblika vadbe (tudi sprehod) vam pomaga očistiti misli stresa in skrbi, ki so se nabrale v celem dnevu. V posteljo boste legli bolj sproščeni, kar pomeni boljši spanec.

Zasvojenost pod nadzorom – Vadba lahko pomaga pri okrevanju po zasvojenosti in zamoti predvsem ljudi, ki imajo težave z drogami in alkoholom.

Boljše sposobnosti obvladovanja – Ko se spopadate z izzivi in problemi, se namesto na nezdrave sprostitve obrnite na gibanje. Pomagalo vam bo, da težave rešujete na zdrav način, ki vam bo prinesel uspeh in srečo.

Uživajte v naravi – Če imate možnost, tekaško stezo v telovadnici zamenjajte za tek v naravi. To lahko še bolj okrepi in izboljša mišljenje o samopodobi, poleg tega boste deležni čudovitega razgleda.

Preberite tudi:

Sorodni članki

Zakaj je kvaliteten spanec tako pomemben?

Ves čas beremo o urejenem spalnem ritmu in kako pomembno je, da v posteljo ležemo pravočasno. Na kaj pa spanec resnično vpliva in kako?

Teh 6 hobijev vas bo naredilo pametnejše

V prostem času lahko poskrbite za »možgansko telovadbo« in s tem izboljšate miselne sposobnosti s preprostimi aktivnostmi. Posvojite katerega izmed teh hobijev.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri