jutranja-rutina

Ker je to najboljši način za povečanje produktivnosti in izboljšanje počutja. Še niste povsem prepričani? Morda vas spodbudijo spodnji nasveti.

Kako začnete svoj dan? je prva stvar, ki jo storite, pregledovanje družbenih omrežij in kaj vse ste zamudili med spanjem? Marsikdo se najde v takšnem jutru. Nekateri to opravičujejo s službeno elektronsko pošto, s katero morajo biti vedno na tekočem, drugi samo radi preverijo, ali je že kdo pokonci in kdo je dodal novo sliko na Facebook. Ne zavedamo se, da narobe začeta jutra lahko uničijo produktivnost, ki jo najbolj potrebujemo v prvi polovici dneva. Takrat običajno začnemo s službo in drugimi pomembnimi opravki. Če boste vsaj preizkusili navade, ki naj bi jih imeli zjutraj, boste kmalu opazili pozitivno razliko.

Zares šteje le, KAJ ste naredili

Velikokrat se opravičujemo z izgovorom, koliko dela smo naredili. Želimo se izogniti pomembnemu vprašanju: kaj smo sploh naredili. Koliko svojega truda smo danes prispevali? Da bi bil odgovor »veliko«, morate rahlo spremeniti svoj način dela. Majhne naloge kot je pregledovanje elektronske pošte vam dajo občutek, da ste zelo produktivni, pravzaprav pa je to opravilo, s katerim se izognete pomembnejšim stvarem. Naj bo prva stvar, ki se je boste tokrat lotili, nekaj velikega in pomembnega. Za ostalo bo čas kasneje.

Natančno načrtujte prve tri ure svojega dneva, saj je takrat produktivnost na najvišji stopnji. Če jo izkoristite za pomembna opravila, boste več dela opravili v krajšem času in dosegli dobre rezultate. Ravno nasprotno se bo zgodilo, ko si boste takšne zadolžitve pustili za konec. Utrujeni boste porabili veliko več časa, da bi dosegli enako, kot ste zjutraj. Lahko si pomagate takole:

1. Naredite si seznam opravil, ki jih morate nujno opraviti in takšnih, ki jih lahko naredite tudi jutri.

2. Poleg vsakega opravila zapišite okviren čas, ki ga boste za to porabili.

3. Prve tri ure dneva sestavite iz najpomembnejših opravil, vendar upoštevajte, da boste vsako uro potrebovali nekaj minut odmora. V popoldanski čas umestite zadolžitve, ki zahtevajo manj miselnega napora.

Predvsem nikoli ne podcenjujte počitka, tako nočnega kot odmorov med delom. Dejstvo je, da možgani ne morejo biti v polni pripravljenosti 24 ur na dan. Zato si dovolite spati brez telefona poleg glave in vzeti kratek odmor med delom, ki vas bo sprostil in omogočil, da nadaljujete s svežimi mislimi.

Zato potrebujete jutranjo rutino ...

Tri ure začnejo teči kmalu potem, ko odprete oči. Zato namesto s telefonom dan začnite z nekaj vajami, ki bodo zbudile vaše telo, pripravite si jutranjo kavo in obilen zajtrk ter obnovite današnji urnik. Na delovno mesto boste prišli pripravljeni, saj boste natanko vedeli, kaj vas čaka. Privarčevali boste veliko časa.

Preberite tudi: 

Sorodni članki

Za te jutranje navade se je vredno potruditi

Če želite, da bo vaš dan uspešen, vam jutra ne bi smela predstavljati velikega stresa. A kaj, ko vedno zmanjka časa za zajtrk, morate hiteti na avtobus in ob vsem skupaj pozabite...

Kako ukrepati, ko življenje prevzamejo slabe navade?

Nihče ni popoln in včasih zmagajo šibke točke: sladkarije, ležanje na kavču namesto treninga, pomanjkanje spanja … Kako se upreti skušnjavam?

5 minutne navade, ki vam bodo zjutraj dale veliko energije

Če menite, da so jutra najbolj stresen del dneva, bodo naslednje navade pravšnje za vas. Dale vam bodo energijo in zagon za pravilen začetek.
Najbolj brane vsebine

7 ajurvedskih nasvetov za hujšanje in dobro počutje

Larissa Hall Carlson, učiteljica joge in specialistka za ajurvedo, ponuja 7 ajurvedskih nasvetov, da boste (po praznikih) lažje telo spet spravili v staro stanje in poskrbeli za dobro počutje.
Več...

Hujšanje ne bo uspešno, če ne boste poskrbeli za 5 pomembnih stvari

Medtem ko se osredotočate na željo po izgubi kilogramov, pozabljate na pomembne stvari, ki vas lahko vrnejo na staro pot.
Več...

7 vprašanj, ki si jih zastavite, če težko zaspite

Vsak večer ista zgodba – pred televizorjem ali ob knjigi začnete kinkati. Včasih vas preko dneva nakopičena utrujenost ujame že pri večerji. Odpravite se v posteljo … In potem ste nenadoma popolnoma budni.
Več...

Najslabši nasveti glede prehrane po mnenju nutricionistov

Kadar se lotite diete ali pa se zgolj skušate prehranjevati bolj zdravo, verjetno dobite na tone nasvetov od prijateljev, družinskih članov in neznancev v spletu, ki z gotovostjo trdijo, da imajo prav. Zbrali smo nekaj pogostih napak, ki jim ne verjemite in jih ne izvajajte. 
Več...

5 stvari, ki jih morate vedeti, če bi radi hitro shujšali

Na trgu je ogromno izdelkov, ki pri preoblikovanju telesa obljubljajo takojšnje rezultate. In potem so tu še hitre, predvsem pa stroge diete. Pa je res mogoče zdravo izgubiti konkretno količino kilogramov v zelo kratkem času in potem to težo tudi obrdžati?
Več...

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri