10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
25 budističnih modrosti za mir v vaši duši
25 budističnih modrosti za mir v vaši duši
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice

5-minutni trening pred spanjem za učvrstitev nog

5-minutni trening pred spanjem za učvrstitev nog (foto: Profimedia) Profimedia
21. 2. 2018

Kaj pravite na kratko telovadbo, ki vam bo zvečer pred spanjem vzela samo dobrih 5 minut, a vam bo hkrati pomagala učvrstiti noge in vas dobro raztegnila?

Tudi kratke vadbe so lahko učinkovite, če jih le dosledno izvajamo. Če vam čez dan čas ne dopušča daljše športne aktivnosti, kljub temu pa si želite učvrščenih nog, je ta 5-minutna vadba kot nalašč za vas.

5 minut, 4 vaje in že po enem do dveh mesecih bo razlika očitna. Seveda lahko vadbo raztegnete na več ponovitev, tako da bo trajala dlje časa.

#1 Učvrstitev sprednje strani nog

Ulezite se na tla, roke naj bodo ob telesu. Dvignite noge navpično (90 stopinj) in s prsti naredite "špičke". Noge poskušajte držati ravno kolikor gre.

Pokrčite eno koleno, nato nogo zravnajte in pokrčite še drugo. Bodite pozorni, da iztegnjeno nogo med tem držite ravno.

Ponovite 10 krat z vsako nogo.

#2 Učvrstitev zadnje strani nog, 1. del

Ulezite se na tla, roke naj bodo ob telesu. Dvignite noge navpično (90stopinj), a tokrat naj bodo stopala ravna, prsti pa obrnjeni proti vam.

Pokrčite koleno kot pri prvi vaji in nato ponovite še z drugo nogo. Pazite, da so stopala ves čas ravna (tudi na nogi, ki jo krčite), prsti na nogah pa obrnjeni proti vam. Pri krčenju se vsakič s peto dotaknete zadnjice.

Ponovite 10 krat z vsako nogo.

Učvrstitev zadnje strani nog, 2. del

Ostanite v prvotni poziciji, a tokrat rahlo pokrčite kolena.

Z dviganjem zadnjice zanihajte noge proti sebi in pri tem stisnite mišice zadnje strani nog.

Ponovite 20 krat.

#3 Učvrstitev notranje strani stegen

Ulezite se na tla, roke naj bodo ob telesu. Dvignite noge navpično, a jih tokrat prekrižajte (desni gleženj naj gre preko levega).

Pokrčite kolena navzven (naredite plié) in se vrnite v prvotno pozicijo.

Ponovite 10 krat z desno nogo preko leve in 10 krat obratno.

Vaje priporočamo tudi tistim, ki imajo otekle noge zaradi napornega stoječega dela in tistim s krčnimi žilami na nogah.

OGLEJTE SI ŠE CELOTNI VIDEO:

Preberite še:

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri