To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
5 slastnih pudingov s chia semeni
5 slastnih pudingov s chia semeni

7 razlogov, zakaj poskusiti visoko intenzivnostni trening

7 razlogov, zakaj poskusiti visoko intenzivnostni trening (foto: Shutterstock.com) Shutterstock.com
26. 1. 2017

So kratki, a tudi zelo učinkoviti. Če jih še niste poskusili, poglejte, zakaj bi jim morali dati priložnost.

1. Krepitev srčne mišice

Ko izvajate visoko intenzivnostne treninge, vaše srce dela močneje in se posledično tudi krepi. Rezultat je seveda bolj zdravo in zmogljivejše srce in ožilje.

2. Prilagoditev treninga fizični pripravljenosti posameznika

Visoko intenzivnostni trening lahko izvajate v skladu s svojo fizično pripravljenostjo. Tako boste tudi dosegali lepe rezultate. S časom boste postali tudi bolj vzdržljivi, zato bo tudi vaš trening lahko zahtevnejši.

3. Izvajate ga lahko kjerkoli

Tek, kolo, preskakovanje kolebnice, veslanje ... Vse to lahko vključite v visoko intenzivnostni trening. Še učinkovitejše pa bodo vaje, kot so vojaški poskoki, izpadni korak s poskokom ... Za tovrstni način vadbe torej ne potrebujete telovadnice in tisoč različnih pripomočkov, saj jo lahko izvajate tudi v naravi in pri tem uživate v sončnem dnevu ter se nadihate svežega zraka.

4. Združitev visoko intenzivnostnega treninga z vajami za moč

Če želite še bolj učinkovit trening, potem združite visoko intenzivnostni trening z vajami za moč. Tako boste obenem krepili srce, ožilje in vzdržljivost ter tudi mišice.

5. Ohranjanje krvnega sladkorja v mejah normale

Nove študije, objavljene v reviji Diabetologia, pravijo, da tovrsten trening lahko pomaga ohranjati nivo krvnega sladkorja v mejah normale, še posebej pri ljudeh z diabetesom tipa 2.

6. Pokurite več v krajšem času

Visoko intenzivnostni treningi izboljšujejo aerobno in anaerobno pripravljenost, kar vam lahko pomaga, da v krajšem času pokurite več maščob kot pri vzdržljivostnih treningih, kot je npr. daljši trening na sobnem kolesu.

7. Pospeši vaš metabolizem

Med tekom vaše telo porabi manj kisika kot med izvajanjem visoko intenzivnega treninga. Pri zahtevnejših oblikah vadbe namreč dihate težje, saj telo porabi več kisika, zato pa se pospeši tudi vaš metabolizem. Tako pokurite več kalorij med vadbo in tudi po njej.

Poglejte si še VIDEO: 20-minutni visoko intenzivni intervalni trening za aktivacijo celega telesa

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri