None

Kratka vadba z lastno težo za celo telo

Ko vam primanjkuje časa, naredite nekaj vaj kar doma in se izognite temu, da bi vadbo popolnoma izpustili. Okrepite mišice celega telesa z naslednjimi gibi. 

10 stavkov, ki si jih ponavljajte vsakič, ko boste ostali brez motivacije za vadbo

Vsi imamo dni, ko se nam ne ljubi zlesti niti iz postelje, kaj šele oditi na trening ali na tek. Niti fitnes trenerjem in zelo dobro pripravljenim ljudem ni vedno lahko. Ko pridejo takšni dnevi ...

Kakšne prednosti bi imeli, če bi telovadili dvakrat dnevno? (in kdaj si to privoščiti)

Ena vadba v dnevu je povsem dovolj kajne? Zakaj bi torej na urnik uvrstili še eno in kam jo sploh dati? Vse to izveste v nadaljevanju.

10-minutni trening: Učvrstite mišice trupa s pomočjo TEH vaj (video)

Trening, ki traja le dobrih 10 minut, izvajajte trikrat tedensko.

Tako intenziven trening vpliva na vaše telo!

Redni treningi spremenijo delovanje vašega telesa, kar se odslikuje tudi na rezultatih krvnih preiskav. Za vas smo primerjali izvide tistih, ki so športno aktivni s tistimi, ki niso. Preverite, na kaj biti pozorni, da se ne boste po nepotrebnem obremenjevali.

Zakaj bi morali pred naslednjim tekom izvajati vaje za zadnjico?

Če pri ogrevanju naredite še nekaj vaj za zadnjico in se nato podate na tek, lahko izboljšate svoj športni nastop. Preverite, kako in zakaj. 

Kardio ali trening z utežmi – kaj bi morali izvajati, da bi hitreje izgubili maščobo na trebuhu?

HIIT, CrossFit, tek, trening za moč, pilates … Toliko različnih vadb, a katero izbrati, da bi se kar najhitreje znebili trdovratne maščobe na trebuhu?

Zakaj je vaša zadnjica ploska kljub vsakodnevnim naporom

Toliko vaj, a še vedno niste prišli do oblike zadnjice, za katero garate. Preverite, koliko neuspelih poskusov lahko pripišete genetiki in kaj lahko storite sami.

Ali sedenje v službi res izniči učinke vadbe?

Nedavne raziskave so pokazale, da je izredno pomembno, kaj delamo, kadar nismo športno aktivni.

3 odlične vaje za trebuh

Naslednje vaje vam ne bodo vzele veliko časa, izvajate pa jih lahko tudi doma. In ko se odpravite v fitnes, jih brez težav vključite v svoj vadbeni program.
Izpadni korak nam poleg tega, da krepimo mišice 
nog in zadnjice, pomaga 
pri izboljšanju drže.

Top 5 funkcionalnih vaj (foto)

Vaje, ki krepijo, izboljšajo eksplozivnost, stabilnost ter agilnost in koordinacijo. S to obliko vadbe krepimo več mišičnih skupin hkrati. Z izvajanjem TEH petih funkcionalnih vaj, pa boste pospešili tudi metabolizem, telo pa bo še po vadbi porabljalo energijo.

Zakaj ne shujšate v stegna? Morda delate te napake

Ne glede na to, kako močno se trudite, ne opazite razlike. Vaša stegna se vam zdijo celo širša.

IZZIV: 5 variacij planka v 5 minutah

Ste pripravljeni na izziv, s katerim boste preverili, koliko moči imate in z rednim izvajanjem izklesali telo?

Če lahko naredite toliko sklec, boste verjetno živeli dlje

Vas skrbi, ali ste nagnjeni k odpovedi srca? Število sklec, ki jih lahko naredite, naj bi bilo dober pokazatelj.

VIDEO: V 3 minutah lahko naredite odličen trening za čvrst trebuh

Odličen trening, za katerega potrebujete le 3 minute, izvajate eno vajo, krepite pa prav vse trebušne mišice.
None

Vaje za zakrčene kolke (in lajšanje bolečin v hrbtenici)

Zakrčenost mišic lahko povzroči nepravilno obremenitev hrbtenice, posledično se pojavijo bolečine, npr. v križu. Najbolj primerne za zmanjšanje bolečine so prav raztezne vaje, med njimi tudi vaje, s katerimi raztezamo mišice kolka. Predstavljamo 4 odlične vaje za zakrčene kolke.
None

Jutranja telovadba v postelji (+ recepta za 2 okusna napitka, ki dopolnita zajtrk)

Takoj ko odprete oči, si za lepše jutro vzemite nekaj minut in izvedite vaje kar v postelji. Dan boste začeli polni energije in dobre volje, saj se pri fizični aktivnosti sproščajo hormoni sreče. 
None

Sliši se nemogoče, pa ni! TAKO lahko svoje mišice oblikujete tudi med spanjem

Tudi ko spite, lahko skrbite za oblikovanje mišic. Kako? Razkrivamo v nadaljevanju.
stranska deska na komolcu

To so mišice, ki jim morate pri vsaki vadbi posvetiti več pozornosti

Te mišice so podporni sistem telesa. Če so šibke, bo telo kompenziralo, to pa lahko hitro privede tudi do resnih poškodb.

Vaje s pripomočki, ki jih najdete v naravi: prestavite treninge na prosto

V lepem vremenu je čas škoda preživljati v telovadnici, vendar so včasih ovira pripomočki. Pokažemo vam nekaj vaj, ki jih zlahka naredite tudi zunaj na naravnih pripomočkih. 

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri