None

5 vaj in 3 krogi za boljšo kondicijo

Sprejmete izziv? Vsaki naslednji vaji dodate 10 ponovitev in vse skupaj naredite trikrat. Ne potrebujete posebnih pripomočkov, zato lahko telovadite tudi doma ali v naravi. 
None

Primerno okolje vas lahko spodbudi h gibanju

Še posebej, če ves čas sedite in je ena od novoletnih zaobljub ta, da potrebujete več gibanja, naredite spodbudno tudi svoje okolje.

Kako zastaviti dosegljive športne cilje?

Pretekel bom maraton, dosegla bom olimpijsko normo, treniral bom vsak dan … In drugi cilji, ki jih želite doseči, pa morda niso povsem realni.

Teh 5 vaj lahko naredite na kavču (zato nimate razloga, da jih ne preizkusite!)

Ker naj bi bili prazniki bolj namenjeni počitku kot vadbi, smo pripravili nekaj vaj, ki jih lahko naredite kar doma na kavču. Tako ne boste zamudili filma, se boste pa vseeno razgibali. 
None

4 vaje, po katerih vas bodo pekle trebušne mišice (in med njimi ni trebušnjakov)

Utrjene trebušne mišice vam bodo pomagale izboljšati športni nastop pri vaši najljubši vadbi.

Napotki za izboljšanje ravnotežja

Zakaj bi jih sploh potrebovali? Ker je stabilnost ključna za vašo varnost, saj preprečuje padce in druge poškodbe, prav tako ste sposobni hitro reagirati, ko vas kaj vrže iz ravnotežja. Starejši kot ste, težje se boste izurili v ravnotežju.

5 vaj, ki krepijo mišice jedra in preprečujejo bolečine v križu

Vaje za jedro opravljajo dve nalogi: poskrbijo za čvrste trebušne mišice (posledično seveda tudi za manj maščobnih blazinic) in preprečujejo bolečine v križu. Naslednji trening sestavlja 5 vaj, ki jih lahko izvajate kjerkoli.
None

Preoblikujte zaobljene boke s petimi vajami

Z maščobnimi oblogami okrog trebuha se pričnemo ukvarjati predvsem poleti, ko zmotijo izgled nove oprijete majice in hlač z nizkim pasom. Pa bi morali za to poskrbeti že prej, saj tik pred zdajci verjetno ne boste dosegli rezultatov, ki si jih želite. 

3 stvari, ki jih morate narediti pred zimsko vadbo na prostem

Vadba na prostem naj bi bila pozimi celo lažja, kot poleti. Drži?
None

Kako se (spet) spraviti v dobro kondicijo?

Verjetno smo se to vsi spraševali, ko smo ponovno začeli z vadbo ali zasopihani ugotovili, da bomo morali na pridobivanju kondicije še veliko postoriti. Nekaj stvari lahko počnete...

5 vaj, ki bi jih morali izvajati na vsakem treningu

Čeprav spodbujamo iskanje novih vaj za popestritev treninga, je nekaj takšnih, ki bi morale biti na sporedu skoraj vedno. 

Če želite postati močnejši in hitrejši, se ne izognite tem vajam

Ne glede na to s katero športno aktivnostjo se ukvarjate, vam bodo vaje za moč in hitrost vedno prišle prav.

9 dobrih razlogov, da včasih izpustite vadbo

Tudi pri vadbi včasih velja znano pravilo, da je manj več. In tu je 9 dobrih razlogov, zakaj morate včasih vadbo izpustiti.

Kako okrepiti (in pridobiti) mišice, če ste naravno vitki

Kakšna je popolna formula, ki bo ektomorfa spremenila v mezomorfa, ne glede na genetske predispozicije? Mike, Brad in Jason so se naveličali čakanja na popolno formulo in stvari (in ročke) vzeli v svoje roke. Tako so se iz suhcev prelevili v mišičnjake.

8 vaj za čvrste trebušne mišice (in med njimi ni trebušnjakov)

Jedro je temelj. Vsak gib se začne v centru telesa, močno jedro varuje hrbtenico, poskrbi zdravo telesno držo … Zato, aktivirajte mišice jedra. Vključite naslednje vaje za čvrste trebušne, pa tudi hrbtne mišice.

Kako (p)ostati jutranji telovadec?

Opustite prepričanje, da jutranja vadba ni za vas in preizkusite nasvete, s katerimi ne bo tako težko treninga opraviti že v zgodnjih urah.

10-minutni jutranji trening, ki ga lahko izvajate doma

Tudi vi zjutraj najprej pomislite na skodelico sveže pripravljene dišeče kave? Dajmo začeti drugače.

VIDEO: Okrepite in oblikujte zgornji del telesa s treningom, ki ga lahko izvajate kjerkoli

Za lepe roke, za lepo oblikovan hrbet, prsne mišice, trebuh ... Naredite trening, ki krepi ves zgornji del telesa.
None

5 vaj za utrjevanje telesa brez uteži

Za utrjeno telo ne potrebujete drage članarine v fitnesu ali uteži. To lahko storite kar doma oziroma med vašo običajno vadbo z naslednjimi vajami.

6 vaj za zadnjico (video)

Medtem ko se moški morda raje osredotočajo na šesterčke, prsne mišice in mišice rok, večina žensk posveča pozornost vajam za vitek pas in lepo oblikovano zadnjico ter noge. Ne pozabite vključiti tudi naslednjih vaj za zadnjico.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri