10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša

Izsledki raziskave pravijo, da bo tako vaša vadba postala bolj učinkovita

Izsledki raziskave pravijo, da bo tako vaša vadba postala bolj učinkovita (foto: Victor Freitas | Unsplash) Victor Freitas | Unsplash
16. 1. 2019

Izsledki nedavne raziskave pravijo, da bo vaša vadba postala še bolj učinkovita, če ...

Si boste zadali cilj.

Ni pomembno, če trenirate za svoj prvi triatlon, da bi izgubili par kilogramov ali pa za boljše razpoloženje; ponavadi ima trening poseben namen. Če se boste na to ves čas opominjali, pa boste dovolj motivirani, da boste (ob šestih zjutraj) začeli z vadbo.

Kaj pa še večji cilj – denimo 'smisel življenja'?

Raziskovalci z univerze University of Colorado v Denverju so želeli raziskati, če je osmišljeno življenje – pa naj bo to kaj v povezavi z duhovnostjo, uspehom oziroma osebnim zanimanjem – povezano z večjo fizično aktivnostjo.

Prejšnje raziskave so pokazale, da sta življenjski cilj in fizična aktivnost, ki so jo posamezniki beležili, povezana, v sklopu tokratne raziskave pa so znanstveniki želeli raziskati tudi dejavnike onkraj truda, ki ga naj bi udeleženci vložili v vadbo.

Najprej je skupina 100 ljudi izpolnila vprašalnike o splošnem zdravju ter o optimizmu in življenjskih ciljih, naslednje tri dni pa so nosili merilnike aktivnosti.

Zaključek?

Tisti, ki so čutili, da ima njihovo življenje globlji smisel, so bili precej bolj aktivni kot tisti, ki v življenju niso imeli posebnega cilja oziroma so bili bolj apatični.

Izsledki prejšnjih raziskav, objavljenih v reviji Psychological Science, so prav tako pokazali, da izrazit občutek smisla, življenjskega cilja in dolgoročni cilji lahko podaljšajo vaše življenje.

Kako gojiti ta občutek?

Lahko si pomagate tako, da se lotite tudi načinov, ki jih ne boste izvajali v fitnesu – lahko se lotite pisanja dnevnika ali pa si zastavite dolgoročne cilje.

Dr. Jonathan Fader, športni in vzdržljivostni priholog iz New Yorka, pravi, da je najpomembneje, kako si zastavite tiste velikopotezne cilje: vedno morajo temeljiti na notranji motivaciji.

Zato si namesto »v fitnes bi rad šel, ker si želim shujšati« raje recite, da bi radi svoje cilje bolj osmislili, denimo z »v fitnes bi rad šel, ker si želim shujšati in pridobiti na samozavesti, da se bom tudi na drugih področjih v življenju lahko lotil večjih izzivov«.

Že sama misel na to, kaj si v resnici želite, bo pripomogla, da boste precej bolj uspešni.

Preberite še:

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri