10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša

Kaj storiti, ko se napredek ustavi?

Kaj storiti, ko se napredek ustavi? (foto: Sh) Sh
18. 3. 2019

“Kaj naj storim? Vadim trikrat na teden po eno uro. Na začetku so bili rezultati odlični, zdaj pa se je vse ustavilo. Kaj delam narobe?” Vam je ta zapis znan? V nadaljevanju boste dobili odgovor!

Danes imam za vas odgovor oziroma nasvet, kako lahko svojo vadbo dvignete na stopnjo više, da se premaknete s točke, kjer se je vse skupaj ustavilo.

Najpogostejša napaka, ki jo vadeči delajo, je rutina.

Na primer – trikrat na teden tečete po 30 minut. Če je to vse, kar boste naredili, se bo vaše telo navadilo na tovrstno vadbo. Napor postane predvidljiv in tako vaše telo začne porabljati natančno toliko energije, kot je potrebuje za vzdrževanje dejavnosti, in nič več.

Torej, kako spraviti telo spet v pogon oziroma v napredek?

Eden najboljših načinov je, da spremenite rutino, seveda. Poskusite nekaj novega:

  • Če tečete, zamenjajte traso teka. Začnite teči v hrib ali pospešujte tek z intervali. Dve minuti lahkega teka in pol minute sprinta.
  • Spremenite vaje, naj ne bodo vedno iste in v istem vrstnem redu.
  • Če krepite moč, začnite uporabljati težje uteži.

Večina ljudi, ki bi radi shujšali, se boji treninga z utežmi, ker so prepričani, da jim tovrstna vadba ne bo pomagala. A ni tako. Trening za moč je odličen za povečanje mišične mase in lahko se kombinira s kardiovadbo. Več mišic ko ima telo, več energije porablja. Energijo porabi v obliki kalorij in po izčrpanju kalorij začne naše telo presnavljati oziroma 'kuriti' maščobe. Torej, če želite spet videti rezultate, je trening za moč prava izbira.

Če se želite premakniti naprej, potem v svojo vadbo vključite nekatere od naštetih sprememb. Morda bo na začetku težko, vendar vam obljubim, da boste kmalu spet videli rezultate, in to hitreje, kot si mislite.

Pripravil: Vanja Cipot, osebni trener

Največkrat me ljudje obiščejo zaradi želje po izgubi kilogramov in preoblikovanju telesa. Česar vam ni uspelo narediti samemu v večletnem trudu, skupaj brez odrekanja in z disciplino uresničimo v samo nekaj mesecih! Redna vadba, pravilna prehrana in čas. Moj cilj je strankino zadovoljstvo!

www.v-team.si

Preberite še: Idealno živilo za hujšanje (nasvet osebnega trenerja)

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri