kava-sport

Morda se sliši noro, a če želite izgubiti odvečne kilograme, trener slavnih Harley Pasternak pravi, da je telovadba zadnja stvar, o kateri morate skrbeti.

V Sloveniji Harley Pasternak sicer ni posebej znan možak, a so zelo znane njegove stranke, ki se lahko pohvalijo z izklesanimi telesci – Megan Fox, Katy Perry, Rihanna in Kim Kardashian.

A Pasternak ima zelo zanimiv pristop k preobrazbi telesa in načina življenja.

"En teden ima 168 ur in tudi če bi dve uri na dan trenirali, nam preostane še veliko ur, ko lahko naredimo kup neumnosti in narobnih stvari, ki nam kvarijo zdravje in postavo. Zato je prav čas, ko ne vadimo, najbolj pomemben."

Ja, čas, ko ne vadimo, je zelo pomemben pri preobrazbi!

"Sam prve dva tedna svojih strank sploh ne pustim blizu fitnes studiov in telovadnic," pravi Pasternak. "In naj povem, da za preobrazbo in učinkovito izgubo kilogramov niti pod razno ne potrebujete slavnih trenerjev. Vse imate v svojih rokah. Vse se vrti okoli navad, ki jih imate zunaj telovadnice."

In kakšni so Pasternakovi glavni nasveti?

Premaknite se

Trener resnično prve dva tedna svojih strank ne pelje v telovadnico, ampak jih drugače pripravi do gibanja: "Prva stvar, ki jo morajo vsi narediti, je, da si kupijo aplikacijo ali uro za štetje korakov. Najprej začnemo z 10.000, nato z 12.000 in na vse do 14.000 korakov na dan."

Seveda skupaj s stranko določi tudi želeno težo, a to je po Pasternakovem dosegljivo le, če človek spremeni svoje navade. Trener pravi, da je najbolj pomembno, da začnemo spontano migati in se gibati ves dan: "Želim poudariti, da mora človek najprej začeti hoditi in šele, ko se spravi v gibanje, lahko začne teči in dvigovati uteži. Ne morete naravnost s kavča v fitnes. V življenju je najbolj pomembno, da vemo, da je naše telo orodje, s katerim lahko sami gibamo."

No, po dveh tednih, ko stranke – lažje, bolj zdrave in v boljši formi – pelje še v fitnes, večina ne more verjeti, kako enostaven je v resnici njegov trening: "Mešam vaje za gornji in spodnji del telesa, naredimo nekaj vaj za trebušne mišice ter seveda malo kardiotreninga. Vse skupaj nam vzame okoli 25 minut, a delamo intenzivno in nič ne počivamo."

Resetirajte dieto

Kako je s hrano? Stranke morajo najprej resetirati svoj način prehranjevanja (naslov Pasternakove knjige iz leta 2013 je bil Body Reset Diet). To pomeni, da prvih pet dni lahko uživate na dan le 3 smutije in dva hrustljava prigrizka na dan. V naslednjih petih dneh večerni smuti zamenjate za obrok z naslednjega spiska – smuti, juha, solata, sendvič, zelenjava ali suši.

Razlog: trener pravi, da moramo resetirati metabolizem, prebavo in apetit. In ko vse skupaj na novo 'zaženemo', lahko začnemo zdravo dieto, polno zelenjave, sadja in beljakovin.

Spanje je pomembno

Pasternak tudi poudarja, da se ljudje, zlasti ženske, povsem premalo ozirajo na spanje. Čeprav bi morali spanju posvetiti eno tretjino življenja, nas večina premalo spi oz. premalo kvalitetno spi. In ljudje, ki premalo spijo, se tudi zredijo.

Izklopite se

Ena od stvari, ki jih Pasternak tudi zahteva od svojih strank, je, da se izven službenega časa oziroma vsaj eno uro na dan odklopijo od mobitelov, računalnikov in drugih naprav z ekranom: "Študije kažejo, da se svetloba, ki seva iz ekranov, resno igra z našimi vzorci spanja, razpoloženja in tudi apetitom."

Sorodni članki

5 'malih laži', ki izničijo vaš trud v telovadnici

Poglejmo, kako iskreni ste. Predvsem do sebe.

Kako se v zreli dobi lotiti gibanja?

Redno gibanje izboljša in podaljša življenje. A kako se spraviti v pogon, če se v odrasli dobi praktično nismo nič ukvarjali s športom?
None

Peklenski trenerji

“Joj! ” je vzkliknil zdravnik, ko je videl Davidove roke. Bile so tako zatečene, da jih kljub zdravilom za mišično sprostitev ni mogel prepogniti. Po zdravnikovem mnenju se je...
Izbor uredništva

Doma pripravljene vode z okusom - 16 odličnih receptov

Ste v trgovini kdaj vzeli v roke plastenko vode z okusom in preverili njene sestavine?

Več...

Zakaj srečni pari ne delijo svojega življenja na družbenih omrežjih?

Živimo v zanimivih časih, ko objave na profilih družbenih omrežij pogosto pomenijo več kot to, kar se dogaja v realnosti.

Več...

7 opozorilnih znakov, da ne poslušate svojega srca

Preverite, ali ste zares sposobni poslušati sebe?

Več...
Najbolj brane vsebine

Ideja za izlet: Rabeljsko jezero

Radi bi se šli nekam ohladiti, sprostiti, se sončiti, morda veslati... Z družino, psom ali prijatelji. Pa ne veste, kam? Rabeljsko jezero je odlična destinacija. 
Več...

Poletna torta z grškim jogurtom in jagodičjem (brez dodanega sladkorja in peke!)

Če si grški jogurt radi privoščite za sladico ali zajtrk, vam bo všeč tudi lahka torta brez peke. Ker ima malo sestavin in je priprava povsem preprosta, jo lahko naredite tudi na počitnicah ali kot piknik sladico.
Več...

Hujšanje: 8 nasvetov, ki jih upoštevajte, če se številka na tehtnici ne premakne

Videti je preprosto – manj hrane, več gibanja. Strategija, ki so jo preizkusili številni in tudi dosegli odlične rezultate. Vsem pa ta način ne prinese rezultata, ki si ga želijo. Če ste med njimi, je morda čas, da preizkusite drugače. Morda je čas, da ...
Več...

Ideja za izlet: Mašun - ki ponuja številne možnosti za sprehode in rekreacijo v naravi

Čudovita sončna sobota, preživeta v objemu prostranih notranjskih gozdov!
Več...

8 nasvetov, kako izstopiti iz cone udobja

Običajno nas je strah sprememb, zato veliko ljudi raje biva v navidezno varni coni udobja. A v coni udobja ne bomo naredili ničesar velikega. 
Več...

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri