To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
5 slastnih pudingov s chia semeni
5 slastnih pudingov s chia semeni

10 nasvetov, da se v hladnih dneh ne boste zredili

10 nasvetov, da se v hladnih dneh ne boste zredili (foto: Profimedia) Profimedia
20. 12. 2015 Vir: Lisa

Sedenje s skodelico vroče čokolade ali s kozarcem rdečega vina zveni veliko bolj vabljivo kot tek čez luže ali drgetanje na sprehodu, kajne? Zato smo pripravili 10 nasvetov, da si v hladnejših dneh ne boste nabrali odvečnih kilogramov.

Redna vadba in poraba dodatnih kalorij sta idealen recept za nezaželeno telesno težo, ki se pogosto pojavi v hladnejših mesecih.

1. Jejte več beljakovin

Beljakovine vam pomagajo ohranjati občutek zadovoljstva, kar pa zmanjšuje verjetnost prenajedanja. Beljakovinsko bogata hrana, kot je pusto rdeče meso, zagotavlja pomembne hranilne snovi, kot so železo, ki ga lahko v prehrani primanjkuje.

Če vam primanjkuje železa, se lahko počutite utrujene in imate premalo motivacije za vadbo in zdravo prehranjevanje.

Razširite svoj vnos beljakovin enakomerno čez ves dan. Meso, ribe, stročnice, mlečna živila ali oreški naj bodo pri vsakem obroku.

2. Prevzemite nadzor nad svojim okoljem

Po mnenju strokovnjakov je okolje, ki je polno nezdrave hrane, veliko bolj nevarno kot okolje z zdravo prehrano, zato vam priporočamo, da v hladilniku in kuhinjskih omarah nimate ničesar nezdravega.

  • Omejite dostopa do sladkarij. Nikar doma ne jejte čokolade ali kakšne druge pregrehe. Raje enkrat na dva tedna obiščite slaščičarno in si privoščite kos torte.
  • Odpravite motnje: Izklopite televizor ali radio, medtem ko jeste, da vaše telo spozna, kdaj ima dovolj.
  • Obroke postrezite na manjših krožnikih in tako prelisičite svoje lačne oči.
  • Poslušajte sebe: Ali jeste, ker ste res lačni, ali zato, ker vam je dolgčas, ali iz navade?
3. Jejte počasi

Ko pridete domov iz službe, se potrudite, da ne planete po hrani. Namesto tega si vzemite čas za obrok. Sedite za mizo, ne na kavč pred televizorjem, in žvečite počasi. Zakaj?

Ker traja približno 20 minut, da možgani registrirajo, da ste siti. Če boste jedli prehitro, je velika verjetnost, da boste pojedli preveč.

4. Gibanje

Vadba vam, poleg tega da vas greje, pomaga pri izgorevanju kalorij. Poskusite z vadbo vsaj trikrat na teden po eno uro.

5. Omejite hrano, ki vam povzroča udobje

Ko je zunaj mrzlo, želimo, uživati živila, ki nas grejejo in tolažijo. Kremaste jedi in testenine imajo lahko super okus, vendar je prebava teh bogatih živil vsako noč težka in lahko povzroča rejenje.

Takšno hrano omejite na vsak drug teden in uživajte vroče juhe ali zelenjavo, kuhano na pari, ter pusto meso.

6. Redno se tehtajte

Trenirke lahko hitro povzročijo, da ne čutite, kdaj se zredite, zato nikar čez zimo ne pospravite oprijetih kavbojk in jih vsake toliko časa oblecite. Najbolje pa je, da se vsak drug dan tehtate vedno ob istem času.

7. Med obroki pijte zeliščni čaj

Čaj, ki je praktično brez kalorij, razen seveda, če ga pijete s sladkorjem in z mlekom, je odličen način, da vas ogreje in zadovoljni to zimo. Namesto vroče čokolade izberite čaj z okusom vanilje.

8. Zelenjavna juha

Juha vas ogreje, poleg tega pa se z njo nikakor ne morete zrediti. Juha vsebuje manj kalorij, kot je sama težka.

Raziskave kažejo, da ljudje, ki jedo enako količino zelenjave kot katerekoli druge hrane, izgubijo kilograme. Pazite samo, da juh ne zabelite s kislo smetano.

9. Jejte sede

Vsakič, ko boste jedli, sedite za mizo in nikar ne jejte v avtu ali na vlaku ali pa celo na kavču. Privoščite si vsak obrok in prigrizek v miru in dobro prežvečite vsak grižljaj.

10. Ne delite hrane

Strokovnjaki trdijo, da če jeste v restavraciji s prijatelji in vsi skupaj naročite plošče s hrano, pojeste več, kot če si naročite svojo porcijo.

Preverite še, kateri lepotni popravek kirurgi odsvetujejo.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri