To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
5 slastnih pudingov s chia semeni
5 slastnih pudingov s chia semeni

10 učinkovitih načinov, kako se znebiti maščobe na trebuhu

10 učinkovitih načinov, kako se znebiti maščobe na trebuhu (foto: profimedia) profimedia
3. 2. 2019

Ne boste se je znebili samo s prehrano ali samo z vadbo. Potrebujete kombinacijo vseh pomembnih dejavnikov.

Izgubljanje maščobe na trebuhu ni lahka naloga, saj ta ostane tudi potem, ko že izgubite odvečne kilograme. Tu je nekaj načinov, ki jih dodajte k vašim dobrim navadam, saj vam bodo pomagali oblikovati trebuh.

  • PREHRANA

hrana

1. Nehajte jesti, ko ne boste povsem siti. To ne pomeni, da morate ostati lačni, ampak da se izognete prenajedanju in odložite vilico, ko ne čutite več lakote, a imate v želodcu še nekaj prostora. Jejte počasi, okušajte hrano in jo dobro prežvečite. Tako boste hitreje siti.

2. Preden jeste, se vedno vprašajte, ali ste resnično lačni. Suhi in prekomerno težki ljudje pogosto jemo iz navade, ali ker nam postane dolgčas in je hrana na dosegu roke. Zato najprej izločite to nepotrebno hranjenje. Če na primer niste lačni takoj, ko vstanete iz postelje, si zajtrk privoščite malce kasneje. Enako velja za malico in druge obroke ter tisto tortico, ki jo v pekarni kupite kar tako.

3. Ne izpuščajte nobene hranljive snovi z jedilnika in ne upoštevajte diet, ki na primer trdijo, da ne smete jesti ogljikovih hidratov. Za zdravo življenje in kakovostno vadbo potrebujete tako beljakovine, vlaknine, zdrave maščobe kot ogljikove hidrate. Poskrbite, da jih dobite iz zdravih virov živil.

4. Izognite se živilom, ki vsebujejo škodljive transmaščobe, torej dobrotam iz pekarne, tortnim prelivom, piškotom, krekerjem, sladkarijam, nekaterim vrstam margarine … Sladice raje pripravite sami doma, saj tako lahko nadzorujete sestavine. Nasvet: Namesto sladkorja lahko uporabite med ali javorjev sirup, ki ne bosta opazno spremenila okusa slaščic.

  • GIBANJE

gibanje

5. Gibajte se tudi, ko ni čas za trening. Če boste povečali čas v dnevu, ki ga namenite takšni in drugačni rekreaciji, boste porabili več zaužite hrane in spodbudili prebavo. Zato naredite kakšen korak več in se po opravkih odpravite peš ali s kolesom. Uporabite stopnice, naredite krajše odmore za sprehode, s kosmatincom malce podaljšajte vajino običajno pot …

6. Na urnik vadbe dodajte visoko intenziven trening. Čeprav vaše kardio aktivnosti skrbijo za fizično pripravljenost in ohranjanje teže, vam bo HIIT vadba pomagala pri boju z maščobo na trebuhu. Dobra novica je, da traja le 30 minut. Če jo boste izvajali prvič, se o njej posvetujte s trenerjem, ki vas bo pravilno vpeljal v te vrste treninge.

7. Potrebujete tudi treninge za moč. Medtem ko s kardio vadbo skrbite za fizično pripravljenost, z jogo za ravnotežje in boljšo gibljivost, boste z vadbo za moč oblikovali mišice, ki so se skrivale za oblogami maščobe. Ne bojte se, da bi postali pretirano mišičasti, saj bi za to potrebovali več let napornih treningov in strogih diet.

  • NAVADE

navade

8. Obvladujte stres, saj ima pomembno vlogo pri vaši vitki liniji. Stres namreč sproži proizvodnjo hormona kortizola, ki ga povezujemo s prekomernim hranjenjem in posledično Z odvečnimi kilogrami ter maščobo. Poiščite obliko sproščanja, ki vam ustreza in se je lotite čisto vsak dan. Verjamemo, da boste našli vsaj 10 minut zase in za dobro počutje.

9. Privoščite si dovolj spanca, saj se v nasprotnem primeru lahko zredite. Ko se čez dan prebijate zaspani, procesi v telesu ne morejo teči nemoteno. Privoščite si več hrane, kot običajno in sprejemate slabše odločitve, zato vas bo prej zamikala čokolada ali drugi prigrizki. Telo to shrani v obliki maščob, saj neprespanost doživlja kot vrsto stresa, proti kateri se more bojevati. Prav tako se utrujeni verjetno ne boste odpravili v telovadnico.

10. Ne uporabljajte (samo) tehtnice. V resnici je sploh ne potrebujete, saj se bo vaše telo začelo spreminjati zelo hitro, pa številka tega ne bo pokazala. Zato raje uporabljajte druge metode, kot je fotografiranje na nekaj tednov, merjenje s hlačami, ki so bile nekoč preozke, merjenje obsega rok, nog in trebuha, spremljanje oblikovanja mišic ...

Preverite tudi: 

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri