trening-jumping-jack

Se jezite nase, ker ste si že tolikokrat rekli, da boste začeli redno telovadili, a potem nikoli vztrajali pri načrtu? Morda vam manjka le nekaj idej, ki jih še niste čisto zares testirali in preverili, ali vam odgovarjajo.

1. V nedeljo: naredite natančen načrt vadbe za cel teden. Izognili se boste tistim, 'kaj pa, če bi šel/šla raje jutri popoldne'. Študija je prav tako pokazala, da tisti, ki vadbo načrtujejo in si to tudi zapišejo, dlje časa ohranijo motivacijo.

2. Če lahko, vadbo načrtujte zjutraj, tako se lahko spopadete z morebitnimi večernimi ovirami, ne da bi vam to vzbudilo slabo vest, ker ste izpustili trening.

3. Ali pa vadbo načrtujte vedno ob isti uri. Čez teden ali dva bo postala že navada.

4. Če tečete ali telovadite zunaj, pripravite dodaten načrt za primere, ko vreme ne bo primerno.

5. Vadbo načrtujte tako kot vsak drug pomemben sestanek.

6. Vnaprej plačajte uro vadbe.

7. Vedno izberite vadbo, v kateri boste v uživali, in ne tiste, ki je popularna. Morda je prav to razlog, zakaj ne vztrajate – vadba na koncu postane breme.

8. Če fitnes center ne pride v poštev, teka pa ne marate, je hoja prav tako odlična vadba. Preizkusite se v hitri hoji in v hoji v hrib.

Več: Kako zdravi narava in kako dolg sprehod si je dobro privoščiti

9. Uporabljajte pedometer. Če šele začenjajte ali je že dolgo, kar ste bili resno aktivni, naj bo vaš prvi cilj nekaj tisoč korakov na dan in pedometer bo odlična motivacija.

Preverite: 10 nasvetov, kako znova začeti teči (in kako hitro zaradi pavze izgubimo formo)

10. Vse, kar potrebujete za vadbo, pripravite dan oziroma večer prej. Vključno s prigrizkom.

11. Tudi krajša vadba je v redu – 15 minut je boljše kot nič.

12. Občasno vključite lahkotnejšo vadbo ali le nekaj razteznih vaj.

13. Pravilo petih minut. Na dneve, ko nimate prave volje, nastavite 'timer' na 5 minut in pojdite ven. Ko boste enkrat zunaj, boste zelo verjetno vadbo podaljšali.

14. Poiščite partnerja za vadbo.

15. Tudi glasba je lahko odličen motivator – pripravite čisto svež seznam pesmi za vadbo.

16. Lahko pa ste aktiven gledalec. Odličen trening naredite, če izkoristite oglase med vašo najljubšo oddajo, serijo ali filmom.

17. Določite specifične, a dosegljive cilje, ki vas bodo gnali naprej. Lahko rečete preprosto: vsak dan bom naredil/a 25 počepov. Ali pa: danes se začnem pripravljati za polmaraton.

18. Nikoli pa ne pretiravajte. Začetek bo v redu, motivacije je veliko, občutek imate, da lahko trenirate vsak dan … Koliko časa? Izgoreli boste in obupali.  

19. Zaobljube zamenjajte z izzivi. Lotite se denimo 28-dnevnega izziva s počepi.  

20. Vsako opravljeno vadbo označite v koledarju. Zadovoljstvo, ko boste videli, koliko jih je že za vami, vas bo dodatno motiviralo.

21. Nagradite se. Po vsakem treningu se lahko veselite. Nagradite se z dišečo kopeljo, s toplim sladkim zajtrkom

22. Svoje treninge in izzive, pa tudi slabše dneve, ko nimate volje, delite na družbenih omrežjih. Presenečeni boste, kako vas lahko pozitivni odzivi vzpodbudijo.

23. Telovadite za dober namen. Misel, da boste s svojim dejanjem nekomu pomagali, dodatno motivira.

24. Telovadite zato, da se boste počutili dobro.

25. Telovadba je lahko tudi inspiracija. Morda boste našli novo idejo, rešili težavo, v mislih sestavili odgovor na pomembno e-sporočilo … Ja, včasih smo prav med vadbo najbolj kreativni.

26. Ne bodite prestrogi do sebe. Včasih se bo kljub vsemu zgodilo, da boste vadbo izpustili. Ne bodite prestrogi, jutri je nov dan.

Sorodni članki

4 razlogi, zakaj pojdite danes na sprehod

Ljudje, ki redno hodijo, naredijo veliko tako za svoje telo kot tudi za duha. Za vas imamo štiri razloge, zakaj jo takoj mahnite na sprehod. Ali pa kar na daljši pohodniški izlet. 

9 preprostih načinov, kako se (spet) spraviti h gibanju

Kaj storiti, ko nenadoma ugotovite, da na urniku že lep čas ni več prostora za gibanje in sproščanje in da se že več kot mesec niste dobro razmigali? Sledite tem preprostim korakom.

Kako izboljšati motivacijo za vadbo?

Vsi imamo dneve, ko bi vadbo najraje izpustili za kakšen teden ali dva. Če vas takšne misli kar nočejo zapustiti, se spomnite, kako lahko motivacijo spet prikličete nazaj.
Najbolj brane vsebine

7 ajurvedskih nasvetov za hujšanje in dobro počutje

Larissa Hall Carlson, učiteljica joge in specialistka za ajurvedo, ponuja 7 ajurvedskih nasvetov, da boste (po praznikih) lažje telo spet spravili v staro stanje in poskrbeli za dobro počutje.
Več...

5 stvari, ki jih morate vedeti, če bi radi hitro shujšali

Na trgu je ogromno izdelkov, ki pri preoblikovanju telesa obljubljajo takojšnje rezultate. In potem so tu še hitre, predvsem pa stroge diete. Pa je res mogoče zdravo izgubiti konkretno količino kilogramov v zelo kratkem času in potem to težo tudi obrdžati?
Več...

Hujšanje ne bo uspešno, če ne boste poskrbeli za 5 pomembnih stvari

Medtem ko se osredotočate na željo po izgubi kilogramov, pozabljate na pomembne stvari, ki vas lahko vrnejo na staro pot.
Več...

Najslabši nasveti glede prehrane po mnenju nutricionistov

Kadar se lotite diete ali pa se zgolj skušate prehranjevati bolj zdravo, verjetno dobite na tone nasvetov od prijateljev, družinskih članov in neznancev v spletu, ki z gotovostjo trdijo, da imajo prav. Zbrali smo nekaj pogostih napak, ki jim ne verjemite in jih ne izvajajte. 
Več...

Vadba za celo telo: Kombinacija počepa in planka

Naj bo tokratni trening drugačen - izvajajte le dve vaji in z njima razgibajte celo telo. Menite, da je izziv prelahek?
Več...

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri