l08_17_aktivni_sh

Ah, ta nesrečni ponedeljek. Dan, ko je treba ponovno zavihati rokave, obveznosti čakajo in vi ste zaradi tega že v nedeljo slabe volje. Le kdo razmišlja še o (napornem) treningu. Mi. Ker imamo 5 dobrih razlogov, zakaj nikoli ne preskočite ponedeljkovega treninga.

1. Več verjetnosti je, da boste aktivni ves teden

Ponedeljek je ključen dan, da v teden vstopite pozitivno in odločno. In če boste v ponedeljek trenirali, je zagotovo večja verjetnost, da boste migali ves teden, saj boste zadovoljni sami s seboj in s svojim počutjem. Dobri začetki so vedno zelo pomembni.

2. Več se boste smejali

Ne marate ponedeljkov? No, niste edini. Nekatere raziskave so celo pokazale, da se povprečen delavec ne nasmehne vse tja do 11. ure dopoldne. A prav z jutranjo telovadbo si lahko hitro izboljšate razpoloženje, tudi na ponedeljek in celo, če pada dež. Saj veste, miganje sproži endorfin, hormon sreče.

3. Manj boste imeli črnih misli

To smo vam že velikokrat povedali, a naj ponovimo – aerobna vadba močno zmanjša tesnobnost ali strah pred tesnobo, ki je velikokrat predhodnica napadov panike.

Preberite: Vaše telo med gibanjem ustvarja drogo

4. Bolj se boste imeli pod kontrolo

Morda potrebujete kar nekaj volje, da si denimo zavežete vezalke in jo mahnete na tek, a verjemite nam na besedo, ko boste enkrat premaknili svojo zadnjico, boste bolj disciplinirani na vseh področjih v življenju. Morda boste celo nehali kaditi ali jesti preveč sladkarij. In naj ponovimo – ponedeljki so ključni za dober, aktiven teden.

5. Manj boste tečni in več boste spali

Spanje je izredno pomembno za naše zdravje in za dobro funkcioniranje čez dan. In redno miganje vam po pomagalo do boljšega spanja. Neka študija je pokazala, da so štirje meseci redne vadbe kroničnim nespečnežem prinesli 45 minut dodatnega spanca na noč.

Preizkusite: 1 vaja, 8 načinov izvajanja - top vadba za čvrst trebušček in zadnjico (video)

In preverite, kakšna je najboljša jutranja rutina glede na vaš telesni tip

Sorodni članki

7 razlogov, zakaj ne smete zamuditi ponedeljkove vadbe

Preverite, kaj pravijo raziskave o ponedeljkovi vadbi. 

4 stvari, ki jih naredite v ponedeljek in pokvarijo teden

Ponedeljek bo kmalu tu, pa se je vikend šele dobro začel. In z njim vse obveznosti, služba, opravki … Marsikdo do prvega dneva v tednu goji jezo in negativna čustva. Ker želimo ublažiti...

4 dobre strani jutranjega teka

4 dobre strani jutrajega teka. Za začetek. Kasneje vas bomo skušali prepričati še s kakšno.
Najbolj brane vsebine

3 nepričakovani znaki, ki kažejo na depresijo

Depresija se kaže na različne načine, nikoli ne vpliva le na razpoloženje. Pogosto spregledani znaki so naslednji …
Več...

Koliko škode naredi sladkor našemu telesu?

Preveč sladkorja lahko hitro poskrbi, da bomo spoznali grenko plat življenja.
Več...

Idealno živilo za hujšanje (nasvet osebnega trenerja)

Kolikokrat ste se že lotili diete z namenom, da shujšate? In kot zakleto so se po končani dieti, ki je ... khm ... trajala le nekaj dni, kilogrami veselo vrnili?
Več...

35 malenkosti, ki moškim v razmerju pomenijo ogromno

Je vaš partner in vaš najboljši prijatelj, zaupata si, odkrila sta, kaj imata skupnega in kaj ne … A ne pozabite, tudi če sta v zvezi že dolgo, mu z majhnimi in preprostimi dejanji večkrat pokažite, da ga ljubite, cenite ali pa ga popolnoma obnorite.
Več...

3 pravila zajtrka, ki vam lahko pomagajo hujšati (+ odličen recept za zajtrk)

Ko izgubljate odvečne kilograme, je pomembno, kaj jeste skozi cel dan. Ne naredite napake že pri prvem (najpomembnejšem) obroku.
Več...

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri