Ne mučite se z vojaškimi sklecami, če vam to predstavlja del treninga, ki ga sovražite. Namesto tega lahko naredite naslednjih 5 vaj. 

Slika 1/5

METANJE ŽOGE

Postavite se vzravnano, s stopali v širini bokov. V rokah imejte medicinko (ali drugo težjo žogo) in jo dvignite visoko v zrak nad glavo.

Z vso silo vrzite žogo v tla in jo ujemite, ko se odbije nazaj. Ponovno dvignite žogo nad glavo in jo vrzite ob tla.

*Nasvet: Priporočljivo je, da vajo izvajate zunaj ali v telovadnici.

profimedia

Preverite tudi: 

Sorodni članki

Ena vaja za celo telo in srce

Ena vaja, kjer je v pogonu celo telo in srce. Si predstavljate? Preverite, kakšne učinke prinaša in se preizkusite še sami. Rezultati so boljši, kot bi si mislili.

Tedenski izziv: S sklecami utrjujemo telo!

Vsak dan nekaj minut posvetite eni vaji, s katero delate na moči in utrjujete telo. Prve rezultate boste opazili že kmalu in upamo, da vas spodbudijo za nadaljevanje.

Top trening za trebušne mišice

Vaše skrivno orožje so lahko tudi vrvi, ki se uporabljajo pri jadranju. Sprejmite izziv in jih spremenite v odlično kardio vadbo ter oblikovanje zgornjega dela telesa in trebušnih…

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri