10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša

7 nesrečnih, a neizogibnih posledic vadbe

7 nesrečnih, a neizogibnih posledic vadbe (foto: Profimedia) Profimedia
29. 6. 2017

Ne glede na to, ali ste jutranji ali popoldanski športniki, se verjetno srečujete z nekaterimi problemi, ki napadejo vse ljubitelje gibanja. Preverite, ali se jim lahko izognete.

1. Pogosto se zbudite pred sončnim vzhodom

Nihče ne uživa v zvoku budilke in zagotovo tudi vas prevzame želja, da bi še malo poležali. Jutranji športniki nimajo te sreče. Ne glede na to, ali je prost ali delovni dan, se zbudijo ob sončnem vzhodu, morda še prej. Po drugi strani pa se tisti, ki odprejo oči v zgodnjem jutru, bolj verjetno držijo rutine in opravijo jutranje treninge kot zaspanci.

2. Neprestano spremljate vreme

V celem dnevu imate eno uro časa za vadbo, vendar se vreme kdaj pa kdaj odloči, da je ravno takrat čas za dež. Spremljanje vremenske napovedi je za športnike pomembno, saj tako vejo, ali bodo trening opravili zunaj ali v telovadnici. Vedno imejte pripravljen rezervni načrt, da vas nič ne bo presenetilo.

3. Telefon ali predvajalnik glasbe je popolnoma preznojen

Če tudi sami obožujete gibanje, vam verjetno družbo dela skrbno sestavljen seznam pesmi. Manj sreče ima predvajalnik, saj slej ko prej pride v stik s potom, kar privede tudi do okvare. Temu se lahko izognete z ovitki ali vodoodpornimi zaščitami. Če imate možnost, pri vadbi ne uporabljajte telefona, ampak drug predvajalnik glasbe.

4. Na delo se ne odpravite povsem sveži

Če trening opravite pred ali med delom, ste se najbrž že srečali s težavami, kot so prepotena oblačila, mastni lasje in razmazana ličila. Najboljša rešitev je hitra prha, po kateri boste spet sveži in pripravljeni za nove podvige, kadar pa to ni mogoče, se preoblecite takoj po treningu, uporabite vlažilne robčke in pred vadbo očistite obraz ličil.

5. Vaša stopala izgledajo neprivlačno

Žulji, obarvani nohti in odrgnine so običajne posledice pogoste vadbe. V toplih dneh se športniki zato raje sprehajajo v zaprti obutvi, pa naj bo še tako vroče. Nekaj poškodb lahko odpravite z izbiro pravih športnih čevljev in nogavic, ki vam ustrezajo ter doslednim striženjem nohtov, drugo pa je cena, ki jo morate plačati za dobro fizično pripravljenost in kondicijo.

6. Čevlji smrdijo, kot da se že dolgo niste umili

  • Neprijetnemu vonju se težko izognete, saj je nepraktično, da po vsaki uporabi športne copate operete v pralnem stroju. Nekaj stvari pa vseeno lahko naredite:
  • Imejte stopala vedno suha in nosite čiste nogavice. Pot vzgoji bakterije, zaradi katerih čevlji oddajajo neprijeten vonj.
  • Ko čevljev ne uporabljate, vanje položite suhe vrečke čaja. To bo pomagalo nevtralizirati vonj.
  • Čez noč v čevljih pustite časopisni papir, ki vpije vlago.
  • V čevljih, ki jih uporabljate samo za vadbo, imejte vedno drug par nogavic kot v tistih, ki jih boste obuli po vadbi (zaradi vlage in znoja).
  • Nekajkrat mesečno čevlje operite (odvisno od pogostosti vadbe).

7. Oblačila perete bolj pogosto, kot »navadni« ljudje

Tudi če ste zagrizen športnik, ki trenira večkrat tedensko, verjetno nimate kupa športnih oblačil. To je eden izmed razlogov, zakaj mora vaš pralni stroj delati skoraj vsak dan. Poleg tega preznojene majice ne pustite v košu za perilo cel teden, saj se vsa oblačila navzamejo vonja in kmalu se v kopalnici ne da več normalno dihati.

Preberite tudi: 

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri