sproscanje-raztezanje

Vsi seveda želimo živeti zdravo in aktivno, a nas večina zelo rada išče bližnjice. No, za vas smo našli sedem odličnih zvijač za boljšo telesno pripravljenost, ki vas bodo kar same vodile do bolj zdravega življenja.

1. Avokado namesto masla

Namesto masla si na kruh namažite avokado. Avokado je zares odlično nadomestilo za maslo.

Sadež vsebuje veliko dobrih maščob, ki jih naše telo potrebuje za dobro delovanje, dobimo pa še več kalija, kot bi ga z banano. Pri tistih, ki v svoji prehrani zmanjšujete delež ogljikovih hidratov in/ali beljakovin, je redno uživanje avokada zelo priporočljivo.

2. Izklopite se!

Saj ni pomembno, ali to naredite samo enkrat na dan, in ne bomo vam predpisovali, za koliko časa, ampak predlagamo vam, da se kdaj tudi za ves dan popolnoma odklopite od telefona in interneta. Boste videli, kako neverjetno se vam znižala raven stresa, ki vam ga prinaša okolje. Brez vseh socialnih omrežij boste imeli naenkrat več prostega časa, zato pojdite na primer na sprehod ali na telovadbo.

Ali pa si preprosto vzemite vsaj pet minut časa za sprostitev in očiščenje možganov vseh misli.

3. Jejte čokolado

Jejte čokolado namesto sladkarije na osnovi sladkorja. Morda se vam bo ta trditev zdela malo čudna, a je dejstvo, da ima čokolada lahko tudi dober vpliv na vaše zdravje (čisti sladkor pač ne).

Če nič drugega, čokolada je naravni izboljševalec dobre volje in počutja.

4. Kuhajte sami!

Kuhanje doma ni samo veliko bolj zdravo za vas in vašo družino, ampak je tudi veliko cenejše. Kuhanje doma pomeni tudi, da boste sami nakupovali sestavine in zagotovo se boste potrudili, da bodo te bolj zdrave. In tudi priprava in smukanje po kuhinji vam bodo vzele nekaj kalorij.

V članku Kako z lahkoto jesti zdravo pa boste našli še nekaj koristnih namigov, kako si pomagati, da se zdravo prehranjujete tudi takrat, ko nimate kaj dosti časa.

5. Vsak dan meditirajte

Tudi če imate le pet minut, meditacija vam bo v življenje prinesla nekaj zares kvalitetnih stvari – jasne misli, boljšo koncentracijo, umirjenost, boljše zavedanje samega sebe in okolice.

Meditacija avtomatično pomeni manj stresa v vašem življenju – manj stresa pa pomeni tudi manj maščob, ki bi se nabirale na vašem telesu.

6. Jejte, preden greste v trgovino!

Zdaj že zagotovo veste, da lačni v svoj nakupovalni voziček nalagate veliko večje količine hrane kot siti. Študije so tudi pokazale, da lačni ljudje nakupujejo veliko bolj nezdravo hrano, saj jim njihova stradajoča telesa v možgane pošiljajo signal, da si morajo narediti zalogo kalorij in maščob. Nauk – nakupujte s polnim želodcem in v trgovini boste sprejemali veliko boljše odločitve.

7. Črni čaj zamenjajte z zelenim!

Prav nobenega razlog ni, da ne bi pili več zelenega čaja. Vsaka skodelica zelenega čaja se bori z maščobo na trebuhu ter okrepi srce.

Zeleni čaj je odličen tudi v smutijih, vroč ali hladen, za dober okus pa ne potrebuje prav nobenega sladkorja.

Preberite: 6 razlogov, zakaj zeleni čaj piti pogosteje

1 kalorija (cal) = 4,1868 džula (J)*
* Džul ali joule je enota za delo in energijo v mednarodnem sistemu enot SI, zanjo se uporablja oznaka J.

Sorodni članki

32 preprostih, a pomembnih nasvetov za boljše zdravje

Za dobro zdravje so pomembni tudi preprosti nasveti in namigi. Za vas imamo izziv. Vsak teden dodajte eno navado, ki jo še ne počnete.

Kako začeti jesti bolj zdravo

Spreminjanje načina vsakdanjega življenja je težka naloga, vendar se tudi najdaljša potovanja začnejo s prvim korakom, ki nikoli ni težak. Boljšemu zdravju se torej lahko približate že z…
None

Končajte razmerje s sladkorjem!

Se želite po praznikih odvaditi od sladkorja ali pa vsaj malo prekiniti razmerje z njim? Pripravili smo vam 16 nasvetov, kako vam bo to zagotovo uspelo. Uspeh bo tudi, če…

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri