hujsanje-telovadba-zdrava-prehrana

Včeraj ste se odločili za striktno dieto, danes ste dopoldne preživeli v telovadnici in popolnoma izmučeni pojedli le polovičen obrok. Kakšna sprememba v enem dnevu! Ste prepričani, da boste v takšnem tempu lahko nadaljevali vse življenje?

Sprememb se morate lotiti počasi, če želite, da bodo postale del vašega načina življenja. Zmerno telovadite, jejte in počivajte – vse to počnite z užitkom.

Pričakovanja

Če mislite, da boste v enem tednu izgubili 5 kilogramov, se boste podali na pot razočaranja! Cilja si ne postavite previsoko, ker vam bo zmanjkalo motivacije. Na teden ne pričakujte več kot izgubo kakšnega kilograma.

Več: Kdaj je hujšanje zares uspešno?

Nisem na dieti

Besedo dieta navadno povezujemo z negativnim. Zakaj? Ker ji pripisujemo nekaj prepovedanega. Pa ni nujno tako. Na dieti je lahko tudi nekdo, ki mora povečati vnos hranil zaradi določenega zdravstvenega stanja ali športa, s katerim se ukvarja. 

Recite si, da gre samo za pozitivne spremembe. Če pa kljub vsemu beseda na vaše misli deluje negativno, je ne uporabljajte.

Nikoli dolgčas

Če boste vsak dan jedli enako hrano ali vadili na enak način, se boste kmalu naveličali. Jejte raznovrstno hrano, delajte vaje za različne mišične skupine in spreminjajte vrsto aerobne vadbe. Tako vam ne bo nikoli dolgčas.

Vnos hranil

Zmanjševanja količine obrokov in dnevno zaužitih kalorij (če je to potrebno za vaš cilj) se lotite postopoma, sicer se bo na hitro spremembo odzval vaš metabolizem, ki bo postal len, ne glede na to, koliko boste telovadili. Če redno vadite, pojejte temu primerno količino hrane.

Preberite: Razlika med prebavo in metabolizmom 

Voda

Ne pozabite na tekočino. Če ste lačni, najprej popijte kozarec vode, in če vas lakota ne mine, šele nato pojejte zdrav prigrizek. Med obroki ne podaljšujte časa, ker vas bo zgrabila volčja lakota. Raje jejte večkrat po malo.

PMS

Za boljše počutje telovadite tudi v obdobju predmenstrualnega sindroma. Zakaj? V tem času je v telesu visoka koncentracija hormonov estrogena in progesterona, ki kot vir energije jemljeta maščobe – v tem času ciklusa boste pokurili več maščobnih zalog.

Užitek za brbončice

Naučite se uživati! Za hrano si vzemite čas. Preden jo zaužijete, uživajte v njenem vonju, nato pa še v okusu, zato jo dobro prežvečite. S tem boste pojedli manj, prej boste siti.

Privoščite si pregreho

Če se boste vsakič znova prikrajšali za grižljaj priljubljene jedi, vam bo hitreje zmanjkalomotivacije. Vsake toliko časa si privoščite kakšen obrok vam najljubših jedi – naj bo to nagrada za trdo delo!

1 kalorija (cal) = 4,1868 džula (J)*
* Džul ali joule je enota za delo in energijo v mednarodnem sistemu enot SI, zanjo se uporablja oznaka J.

Sorodni članki
None

Zdravi, siti in v dobri kondiciji

Pozabite nezdrave diete. Zadnje raziskave kažejo, da lahko uživanje določenih jedi (celo tistih, ki redijo) pomaga pri uspešnem odpravljanju odvečnih kilogramov!

20 mitov o hujšanju, v katere morate nehati verjeti

Različni smo. Morda je vaše telo eno izmed tistih, ki za hujšanje potrebuje več časa, in s tem ni nič narobe. Ne primerjajte se z drugimi. In prenehajte verjeti v teh 20 mitov...

Dieta Diane Kress

Vse bolj priljubljena dieta ameriške prehranske strokovnjakinje Diane Kress vam bo pomagala, da se po zdravi poti za vedno znebite odvečnih kilogramov.
Najbolj brane vsebine

7 ajurvedskih nasvetov za hujšanje in dobro počutje

Larissa Hall Carlson, učiteljica joge in specialistka za ajurvedo, ponuja 7 ajurvedskih nasvetov, da boste (po praznikih) lažje telo spet spravili v staro stanje in poskrbeli za dobro počutje.
Več...

Hujšanje ne bo uspešno, če ne boste poskrbeli za 5 pomembnih stvari

Medtem ko se osredotočate na željo po izgubi kilogramov, pozabljate na pomembne stvari, ki vas lahko vrnejo na staro pot.
Več...

7 vprašanj, ki si jih zastavite, če težko zaspite

Vsak večer ista zgodba – pred televizorjem ali ob knjigi začnete kinkati. Včasih vas preko dneva nakopičena utrujenost ujame že pri večerji. Odpravite se v posteljo … In potem ste nenadoma popolnoma budni.
Več...

Najslabši nasveti glede prehrane po mnenju nutricionistov

Kadar se lotite diete ali pa se zgolj skušate prehranjevati bolj zdravo, verjetno dobite na tone nasvetov od prijateljev, družinskih članov in neznancev v spletu, ki z gotovostjo trdijo, da imajo prav. Zbrali smo nekaj pogostih napak, ki jim ne verjemite in jih ne izvajajte. 
Več...

5 stvari, ki jih morate vedeti, če bi radi hitro shujšali

Na trgu je ogromno izdelkov, ki pri preoblikovanju telesa obljubljajo takojšnje rezultate. In potem so tu še hitre, predvsem pa stroge diete. Pa je res mogoče zdravo izgubiti konkretno količino kilogramov v zelo kratkem času in potem to težo tudi obrdžati?
Več...

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri