hujsanje-telovadba-zdrava-prehrana

Včeraj ste se odločili za striktno dieto, danes ste dopoldne preživeli v telovadnici in popolnoma izmučeni pojedli le polovičen obrok. Kakšna sprememba v enem dnevu! Ste prepričani, da boste v takšnem tempu lahko nadaljevali vse življenje?

Sprememb se morate lotiti počasi, če želite, da bodo postale del vašega načina življenja. Zmerno telovadite, jejte in počivajte – vse to počnite z užitkom.

Pričakovanja

Če mislite, da boste v enem tednu izgubili 5 kilogramov, se boste podali na pot razočaranja! Cilja si ne postavite previsoko, ker vam bo zmanjkalo motivacije. Na teden ne pričakujte več kot izgubo kakšnega kilograma.

Več: Kdaj je hujšanje zares uspešno?

Nisem na dieti

Besedo dieta navadno povezujemo z negativnim. Zakaj? Ker ji pripisujemo nekaj prepovedanega. Pa ni nujno tako. Na dieti je lahko tudi nekdo, ki mora povečati vnos hranil zaradi določenega zdravstvenega stanja ali športa, s katerim se ukvarja. 

Recite si, da gre samo za pozitivne spremembe. Če pa kljub vsemu beseda na vaše misli deluje negativno, je ne uporabljajte.

Nikoli dolgčas

Če boste vsak dan jedli enako hrano ali vadili na enak način, se boste kmalu naveličali. Jejte raznovrstno hrano, delajte vaje za različne mišične skupine in spreminjajte vrsto aerobne vadbe. Tako vam ne bo nikoli dolgčas.

Vnos hranil

Zmanjševanja količine obrokov in dnevno zaužitih kalorij (če je to potrebno za vaš cilj) se lotite postopoma, sicer se bo na hitro spremembo odzval vaš metabolizem, ki bo postal len, ne glede na to, koliko boste telovadili. Če redno vadite, pojejte temu primerno količino hrane.

Preberite: Razlika med prebavo in metabolizmom 

Voda

Ne pozabite na tekočino. Če ste lačni, najprej popijte kozarec vode, in če vas lakota ne mine, šele nato pojejte zdrav prigrizek. Med obroki ne podaljšujte časa, ker vas bo zgrabila volčja lakota. Raje jejte večkrat po malo.

PMS

Za boljše počutje telovadite tudi v obdobju predmenstrualnega sindroma. Zakaj? V tem času je v telesu visoka koncentracija hormonov estrogena in progesterona, ki kot vir energije jemljeta maščobe – v tem času ciklusa boste pokurili več maščobnih zalog.

Užitek za brbončice

Naučite se uživati! Za hrano si vzemite čas. Preden jo zaužijete, uživajte v njenem vonju, nato pa še v okusu, zato jo dobro prežvečite. S tem boste pojedli manj, prej boste siti.

Privoščite si pregreho

Če se boste vsakič znova prikrajšali za grižljaj priljubljene jedi, vam bo hitreje zmanjkalomotivacije. Vsake toliko časa si privoščite kakšen obrok vam najljubših jedi – naj bo to nagrada za trdo delo!

1 kalorija (cal) = 4,1868 džula (J)*
* Džul ali joule je enota za delo in energijo v mednarodnem sistemu enot SI, zanjo se uporablja oznaka J.

Sorodni članki
None

Zdravi, siti in v dobri kondiciji

Pozabite nezdrave diete. Zadnje raziskave kažejo, da lahko uživanje določenih jedi (celo tistih, ki redijo) pomaga pri uspešnem odpravljanju odvečnih kilogramov!

20 mitov o hujšanju, v katere morate nehati verjeti

Različni smo. Morda je vaše telo eno izmed tistih, ki za hujšanje potrebuje več časa, in s tem ni nič narobe. Ne primerjajte se z drugimi. In prenehajte verjeti v teh 20 mitov...
None

Ko vas med hujšanjem popade lakota, posezite po teh živilih

Med dieto je, zaradi omejevanja, želja po nezdravi hrani še večja. Takrat hladilnik napolnite s temi živili.
Najbolj brane vsebine

Ta astrološka znamenja veljajo za najbolj zabavna

Dobra volja ima veliko pozitivnih stranskih učinkov. Na dušo in telo. Po mnenju astrologov bodo ta astrološka znamenja zagotovo poskrbela za veliko smeha.
Več...

Se ne morete znebiti maščobe na trebuhu? Morda imate te slabe navade

Če maščobni obročki kar nočejo stran in se celo povečujejo, imate skoraj zagotovo vsaj eno od naslednjih navad. Čas je, da ukrepate.
Več...

2 beljakovinska smutija za zajtrk ali malico (+ kako veste, da vam primanjkuje beljakovin)

Za malico, sladico ali takrat, ko bi radi prigriznili nekaj sladkega, a zdravega in se morda prebudili brez skodelice kave, si pripravite dva beljakovinska smutija.
Več...

Ste prepričani, da spite dovolj? Tu je 5 znakov, da vam v resnici primanjkuje spanca!

Morda ne občutite tiste opoldanske zaspanosti in pomanjkanja energije na sploh, a tu je nekaj manj očitnih znakov, s katerimi vam telo sporoča, da je v resnici že precej izčrpano.
Več...

Oblikujemo spodnji del telesa: 5 obveznih vaj

Tokrat se posvetimo spodnjemu delu telesa, torej zadnjici, stegnom, mečam, bokom ... Naslednjih 5 vaj morate obvezno dodati vašemu treningu. 
Več...

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri