kolesarjenje-soncni-zahod

Telo ni narejeno, da bi ves dan presedeli za pisalno mizo ali pred televizorjem. Poskrbite, da boste vsak dan športno aktivni. In kako kljub pomanjkanju časa narediti nekaj zase in za boljšo telesno pripravljenost?

Pripravili smo nekaj predlogov.

1. Poiščite nove priložnosti

Kratke razdalje je vedo bolje prehoditi kot pa se voziti z avtomobilom ali avtobusom, poleg tega pa za takšno aktivnost ne potrebujete posebne opreme niti ogromno časa.

Po opravkih, v službo... se lahko odpravite tudi s kolesom ali rolerji. Če se vam zdi prenaporno se odpravite z avtobusom, vendar izstopite postajo prej in preostanek poti prehodite.

2. Po stopnicah

Se še vedno vozite z dvigalom, ker vam hoja po stopnicah ne diši? Morda si boste danes premislili.

S 15 minutno hojo po stopnicah lahko izgubite približno 140 kalorij, poskrbite za čvrste noge in zadnjico ter mimogrede pridobite še na kondiciji.

3. Mimogrede do bolj čvrstih mišic

Trebuh potegnite navznoter proti hrbtenici, pri tem še naprej sproščeno dihajte in tako zadržujte nekaj sekund. Vajo večkrat ponovite. Na takšen način lahko mišice krepite kjerkoli in kadarkoli.

Tako enostavno lahko učvrstite tudi zadnjico. Preprosto stisnite mišice zadnjice in jih zadržite napete približno 5 sekund. Ponovite 15-krat.

4. Vstanite 15 minut prej

Zavrtite najljubšo glasbo in zaplešite. S plesom boste razgibali celo telo, pospešili krvni obtok in dan zagotovo začeli dobre volje.

5. Naužite se zraka

Vsak dan si privoščite 15 minut za kratek sprehod in 'izklopite' svoje možgane. Če želite večji učinek, spreminjajte intenzivnost hoje. Tako boste poskrbeli za fit postavo ter možgane in pljuča napolnili s svežim zrakom.

Tudi vikend lahko izkoristite za aktivnosti, ki vas bodo napolnile s pozitivno energijo. Privoščite si kratek izlet s kolesom.

6. Izkoristite televizijske oglase

Med oglasi se spravite na noge, naredite nekaj počepov, sklec, dvigov medenice... V 30 minutah boste porabili približno 200 kalorij in hkrati okrepili mišice.

7. Pozabite na sporočila in elektronsko pošto

Namesto elektronskega sporočila, se do sodelavke ali sodelavca sprehodite. To ne bo koristilo le vašemu zdravju in postavi, nadvse pozitivno je tudi vzdrževanje osebnih stikov.

8. Vaš nov slogan

Zmeraj bodite v gibanju. Naj prav noben dan ne mine brez dodatne telesne dejavnosti. Še tako majhen vložek namreč prinese veliko več, kot si morda mislite.

1 kalorija (cal) = 4,1868 džula (J)*
* Džul ali joule je enota za delo in energijo v mednarodnem sistemu enot SI, zanjo se uporablja oznaka J.

Sorodni članki

6 učinkovitih vaj za krepitev celega telesa

Če ni časa za skok v fitnes, doma pa nimate opreme, poiščite najbližje stopnice, pripravite dve plastenki vode in mimogrede porabite odvečne kalorije ter okrepite telo.

Zakaj kolesariti?

Izgubljanje odvečnih kilogramov na kolesu (na pravem ali sobnem) je lahko prav zabavno. Kolesarjenje je izziv, lahko je družabni dogodek (ali pa tudi ne) in ponuja enega...

Fitnes za lenuharice

Niste prav zagrizena športnica? Nič zato, kalorije lahko pokurite tudi na bolj zabaven način. In se znebite kilogramov, ki ste jih nabrali čez zimo.
Najbolj brane vsebine

Ta astrološka znamenja veljajo za najbolj zabavna

Dobra volja ima veliko pozitivnih stranskih učinkov. Na dušo in telo. Po mnenju astrologov bodo ta astrološka znamenja zagotovo poskrbela za veliko smeha.
Več...

Se ne morete znebiti maščobe na trebuhu? Morda imate te slabe navade

Če maščobni obročki kar nočejo stran in se celo povečujejo, imate skoraj zagotovo vsaj eno od naslednjih navad. Čas je, da ukrepate.
Več...

2 beljakovinska smutija za zajtrk ali malico (+ kako veste, da vam primanjkuje beljakovin)

Za malico, sladico ali takrat, ko bi radi prigriznili nekaj sladkega, a zdravega in se morda prebudili brez skodelice kave, si pripravite dva beljakovinska smutija.
Več...

Ste prepričani, da spite dovolj? Tu je 5 znakov, da vam v resnici primanjkuje spanca!

Morda ne občutite tiste opoldanske zaspanosti in pomanjkanja energije na sploh, a tu je nekaj manj očitnih znakov, s katerimi vam telo sporoča, da je v resnici že precej izčrpano.
Več...

Oblikujemo spodnji del telesa: 5 obveznih vaj

Tokrat se posvetimo spodnjemu delu telesa, torej zadnjici, stegnom, mečam, bokom ... Naslednjih 5 vaj morate obvezno dodati vašemu treningu. 
Več...

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri