To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
3 preprosta pravila, kako se znebiti maščobe na trebuhu
3 preprosta pravila, kako se znebiti maščobe na trebuhu

Ali lahko shujšate zato, ker se med vadbo potite?

Ali lahko shujšate zato, ker se med vadbo potite? (foto: Profimedia) Profimedia
8. 8. 2019

Pridno vadite in se potite. Logično, ob tem izgubljate težo.

Ampak potenje samo po sebi pri tem igra le majhno vlogo.

Res drži: potenje v savni pripomore k izgubi telesne mase, ampak takoj, ko telo spet hidrirate, se teža povrne.

Enako velja za vadbo. Če se med vadbo močno potite, še ne pomeni, da tudi bolj pospešeno hujšate. Ker s potenjem izgubljate samo tekočino v telesu, boste izgubljeno hitro dobili nazaj, ko popijete nekaj vode ali izotoničnega napitka.

Na to, koliko se potite, vpliva več dejavnikov:
  • Okolje, v katerem vadite

Velika razlika je, če tečete zvečer sredi poletja, ali pa na tekočem traku v klimatiziranem fitnesu. Če se s športom ukvarjate v naravi, na potenje vpliva tudi količine vlage v zraku.

Preverite: 2 stvari, ki jih nikoli ne naredite, ko ste poleti aktivni zunaj

  • Kako odporni ste na vročino

Telo se sčasoma navadi na temperaturo zraka in ko se to zgodi, se boste bolj potili. To se zgodi z namenom, da se boste tudi lažje ohladili. Če vadite v toplem ali vročem okolju, bo telo vključilo svoj 'hladilni sistem'.

Kako pravilno izgubljati težo zaradi potenja med vadbo

Ob kvalitetni vadbi boste pokurili določeno energijo in gradili mišice ter jih zamenjali z maščobnimi oblogami ... Ob tem pa bo treba izgubljeno tekočino nadomestiti.

V kolikor ne boste poskrbeli za hidracijo, se bo vaš srčni utrip nevarno povečal, kar vas bo upočasnilo. To ne bo doprineslo k rezultatom, ki ste si jih zastavili.

Med fizično aktivnostjo gre kri v različne dele telesa: v možgane, v mišice in v kožo (da jo ohlaja). S potenjem se volumen krvi zmanjša, v kolikor v telo ne vnašate izgubljene tekočine! Srce vam začne biti hitreje, zdi se vam, da trdo delate, v resnici pa ste se upočasnili.

Kako lahko preverite, koliko tekočine ste izgubili s potenjem?

1. Pred vadbo se stehtajte, držeč v roki steklenico vode, ki jo nameravate popiti med treningom.

2. Po vadbi se ponovno stehtajte.

3. Razlika v teži vam bo dala jasno sliko o tem, koliko tekočine morate nujno vnesti v telo pred naslednjo vadbo.

Preberite še: Zakaj poleti telovadim slabše kot običajno? 

In:

Vir: Men's Health

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri