Koliko vadbe je pravzaprav potrebno za dobre rezultate, ali ko se na primer pripravljate na športno tekmovanje ali želite izboljšati svoj najboljši čas?

Slika 1/3

Zamislite si situacijo:

Bliža se maraton in trudite se, da bi tokrat osvojili višje mesto, kot ste ga nazadnje. Pridno trenirate in se pripravljate, tik pred maratonom pa treninge naredite še težje, da boste lahko konkurenca najboljšim. Na tek se odpravite vsak dan, delate vaje za moč, stabilizacijo … Počivali boste po tekmi, kajne?

S takšno miselnostjo (in naporom), si boste najverjetneje pridelali poškodbo tik pred maratonom. Telo zmore le določeno količino obremenitve, preden se zruši pod pritiskom. Če ne želite pregoreti, potem se odrecite napornim treningom čisto vsak dan, le zato, da bi postali uspešnejši.

Ni ravno dosledna vadba v kombinaciji z zdravo prehrano ključ do lepo oblikovane postave in dobrih rezultatov?

profimedia
Sorodni članki

Test tekaških copat 2015: Trail copate

Tekaške copate za razgibane in manj urejene poti so trše in imajo robustnejši podplat, ki ponuja boljši oprijem. Debelina pene je večja, zato so pogosteje tudi manj stabilne.

7 jutranjih opravkov za boljši dan

Ne glede na to, ali ste jutranji ali večerni tip človeka, vam bo dobra jutranja rutina pomagala, da svoj dan začnete sproščeno in postavite dobre temelje za uspešen dan. Kajti…

Najboljši triatlonci v letu 2014

Kdo so triatlonci, ki so v letu 2014 zaznamovali slovenski triatlon?

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri