To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
3 preprosta pravila, kako se znebiti maščobe na trebuhu
3 preprosta pravila, kako se znebiti maščobe na trebuhu

Bi se morali pred treningom tudi miselno ogreti?

Bi se morali pred treningom tudi miselno ogreti? (foto: profimedia) profimedia
20. 9. 2018

Vemo, kako pomembno je ogrevanje pred vadbo, saj tako lahko preprečimo poškodbe in si zagotovimo boljši fizični nastop. Kaj pa miselno in ogrevanje?

Velik del fizičnega napredka se skriva v prepričanju, da zmoremo in da se je vredno vedno znova odpraviti skozi vrata v športnih čevljih. Mentalno se pripravite na vadbo in preženite skušnjave, ki vas vlečejo k lenarjenju.

Bodite organizirani in prilagodljivi

Tako kot za opravke in službene naloge, tudi za športne aktivnosti potrebujete urnik. Natanko določite dan in uro, ki bo namenjena gibanju. Potem izberite tudi vaje ali aktivnosti, ki jih boste na določen dan izvajali. Za vsak primer sestavite še nekaj treningov, ki jih lahko opravite doma in v zaprtem prostoru, če vas preseneti vreme ali se na primer pokvari kolo in kolesarjenje zato odpade. Ne dajte si priložnosti, da bi vadbo izpustili, saj se bo to hitro začelo ponavljati.

Stremite k nečemu novemu

Vsakih nekaj tednov spremenite vaje in dodajte nekaj novih ali takšnih, ki jih že dolgo niste izvajali. Omislite si drugačno športno aktivnost, izberite pot za tek, po kateri se navadno ne odpravite. Z majhnimi spremembami boste poskrbeli, da se gibanja ne naveličate in se vedno veselite nečesa novega. Tudi telesu ne dovolite, da se privadi določenih gibov in jih izvaja avtomatsko, saj tako ne boste utrdili in oblikovali mišic. Raziskujte in si postavljajte izzive.

Poiščite razloge, zakaj se spraviti v gibanje

Brez pravih razlogov, zakaj bi se vsak dan znova potili, boste slej ko prej začeli izpuščati treninge in jih zamenjali za ležanje na kavču. Zato poskrbite, da imate konkretne cilje, ki vas bodo motivirali predvsem v dneh, ko bo težko. Morda želite shujšati, se pripravljate na športni dogodek, želite povečati fizično pripravljenost … Naj bo vse to zapisano v dnevniku ali na koledarju na vidnem mestu, da ne boste nikoli pozabili, zakaj se trudite.

Pripravite ustrezno glasbo

Glasba zamoti misli in daje občutek, da čas teče hitreje. To je dobrodošlo še posebej pri napornih vadbah, ob katerih imamo občutek, da se vlečejo v neskončnost. Zato poskrbite, da bo vaš seznam pesmi vedno obnovljen. Izberite takšne, ki približno narekujejo vaš ritem, eksplozivne in motivacijske, zaradi katerih se boste potrudili in naredili še dodaten meter ali nekaj ponovitev več. Takšna malenkost bo malce olajšala treninge.

Zanesite se na prijatelja

Včasih je težko zaviti v telovadnico ali naravo samo zato, ker moramo iti sami. Pokličite prijatelja in ga povabite s seboj. Ni nujno, da sta na enaki stopnji fizične pripravljenosti, saj lahko vsak opravi svoj trening. Po koncu si obljubita majhno nagrado, ki se je bosta veselila: pripravita si slastno večerjo, oglejta si film, o katerem že dolgo govorita, pojdita na skodelico kave in si povejta o najnovejših dogodkih … Pazita le, da nagrade ne bodo škodovale in izničile napredek, ki sta ga dosegla z vadbo.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri