hujsanje-meritve

Dejstvo je, da se res večina procesov v našem telesu dogaja zaradi hormonov in neravnotežje med njimi povzroča številne težave.

Zadeva s hormoni sicer ni tako preprosta, ampak če že moramo poiskati odgovornega krivca, ki ima še najbolj neposreden učinek na maščobo in hujšanje, velja omeniti hormon adiponektin.

Pomanjkanje zadostne količine tega hormona se je pokazalo kot zelo pomembno pri sposobnosti, da bi kurili maščobo in ostali vitki. To pomeni, da več adiponektina bo vaše telo proizvedlo, lažje in hitreje se bodo vaše maščobne zaloge 'odklenile' in začele porabljati.

Kako povišati raven tega hormona?

Obstajajo trije načini:

1. Pojejte več magnezija

Ugotovljeno je bilo, da uživanje hrane, bogate z magnezijem, poviša raven adiponektina. Bučna semena, na primer, so zelo bogata s tem mineralom, veliko magnezija pa boste našli tudi v temni listnati zelenjavi.

Preverite: 8 najpogostejših znakov pomanjkanja magnezija

2. Občasen post

Na porast ravni adiponektina vpliva tudi občasen kratek post. Vendar je to za večino ljudi nerealna možnost.

Preberite: Zakaj se postiti?

3. Naravne sestavine

Divji betelov poprovec in rastlina Dolichos biflorus se uporabljata v ajurvedski prehrani, v pravem razmerju učinkujeta na porast tega hormona. Ta kombinacija v pravih razmerjih poveča izločanje adiponektina celo za 15,3 odstotka.

V osemtedenski slepi študiji so ugotovili, da je skupina, ki je uporabljala omenjeni rastlini, imela bistveno višjo raven adiponektina ter izgubila dvakrat več maščobe kot kontrolna skupina.

Nasvet

Hormon adiponektin ima morda res neposreden učinek na porabljanje maščob, vendar lahko ugotovimo, da nam zgornja priporočila ne koristijo prav veliko. Četudi bi vse zgornje upoštevali in nabavili naštete zeli, bi to zelo malo prispevalo k skupnemu.

Dejstvo je namreč, da adiponektin ni edina ovira do porabe maščobe. Za to je posredno odgovornih ogromno drugih hormonov, ki vplivajo na to, ali boste maščobo pridobili ali izgubili.

Mito Šinkovec, profesionalni osebni in kondicijski trener

Mito Šinkovec

Mito Šinkovec

Mito Šinkovec, profesor športne vzgoje, osebni in kondicijski trener, je v svoji 18-letni karieri s profesionalnim pristopom pomagal pri izboljšanju kondicije, doseganju boljših športnih dosežkov in pri… (več)

http://www.mito.si/
Sorodni članki

Kateri hormon vpliva na hujšanje

V zadnjem času je vse bolj popularno govoriti o hormonih. Dejstvo je, da se res večina procesov v našem telesu dogaja s pomočjo hormonov in neravnotežje med njimi ustvarja številne…

Kako število obrokov vpliva na naše zdravje? Koliko jih moramo sploh pojesti na dan?

Je bolje jesti trikrat na dan, petkrat na dan ali na vsaki dve uri? Verjetno eno najpogostejših vprašanj, tako med tistimi, ki želijo kakšen kilogram izgubiti, kot tistimi…

5 načinov, kako vam spanje lahko pomaga shujšati

Če želite shujšati, lahko spanje pri tem prav toliko pripomore kot prehrana in telesna aktivnost.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri