10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
25 budističnih modrosti za mir v vaši duši
25 budističnih modrosti za mir v vaši duši
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice

Intervalni trening, ki ga lahko opravite tudi doma

11. 5. 2018

Za vse, ki želite preizkusiti intervalne treninge, pa ne veste, kako začeti, je tu nekaj nasvetov. Preverite, na kaj morate biti pozorni in opravite niz vaj, ki bodo popestrile vsakdanje športne aktivnosti.

Slika 1/3

Na kaj morate biti pozorni pri intervalnem treningu?

HIDRACIJA - Če do sedaj niste izvajali intervalnih treningov, boste morda potrebovali več vode, kot pri običajni vadbi. Pomembno je, da se hidrirate tudi med posameznimi vajami oziroma sklopi. Ker se boste v trenutku zelo spotili, bo telo potrebovalo tekočino za lastno hlajenje. Obvezno nadoknadite tekočino tudi po treningu (pa čeprav ne čutite žeje).

POČITEK - Ker boste telo zelo obremenili, je počitek nujno potreben. Proste dni morate načrtovati že med običajnimi vadbami, intervalni trening pa bo od vas morda zahteval več počitka kot običajno. Če boste še dan ali dva po tem čutili, da telesa še ne morete ponovno obremeniti, si privoščite le lahek sprehod. Vedno začnite spočiti in polni energije, saj tako ne boste tvegali poškodb in boste lahko dosegli dobre rezultate.

profimedia

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri