10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša

Kako boste od vadbe dobili največ dobrih učinkov?

Kako boste od vadbe dobili največ dobrih učinkov? (foto: profimedia) profimedia
2. 9. 2019

Prepričajte se, da je vaša vadba uspešna in ne telovadite kar tako, brez napredka. 

Ni dovolj, da športu posvetite vsak dan nekaj minut ali ur, če od tega ne boste imeli nobene dobre posledice. Preverite, kako lahko iz športnih aktivnosti iztisnete kar največ. 

Naredite načrt

Ne glede na to, ali se odpravljate v park ali v telovadnico, morate za dobro izkoriščen čas narediti načrt. Lahko ga pripravite kar za več treningov v naprej, da se izognete nenehnemu premišljevanju in brskanju po telefonu, ko bi že morali izvajati vaje. Ko boste prišli pripravljeni in boste vedeli, kaj vas čaka, se boste treninga lotili z večjo motivacijo in brez skrbi o tem, kaj sledi trenutni vaji. 

Izberite telovadnico, ki vam ustreza

Če boste jesenske vadbe prestavili v telovadnico, se prepričajte, da izberete pravo, drugače boste hitro opustili vadbo in po nepotrebnem zapravili denar in čas. 

Preverite, katere vadbe ponuja fitnes in ugotovite, ali vam katera od njih ustreza. So v času, ko ste proste in nimate drugih obveznosti? Če boste treninge naredili sami, naj bo na voljo ustrezna oprema. Vseeno pa povprašajte, kdaj je telovadnica najbolj zasedena, da jo boste imeli možnost uporabljati. Dobro bi bilo, da bi bil fitnes v bližini vašega doma ali vsaj ne tako daleč, da se vam zaradi tega ne bi ljubilo na vadbo. Izkoristite tudi brezplačne oglede in obiske vadb, ki jih običajno ponujajo fitnesi. 

Omejite druženje

Čas za vadbo naj bo zares posvečen gibanju in ne klepetanju z drugimi obiskovalci fitnesa. Z govorjenjem se boste hitro zadihali ali pa se boste zaklepetali in zato preskočili nekaj vaj. Zagotovo ne boste tako produktivni, kot kadar ste osredotočeni le na vaje in se potrudite še malce bolj kot včeraj. Za dobre rezultate prihranite spoznavanje in druženje za po treningu, kar je lahko tudi neke vrste nagrada, ki vas bo motivirala, da ne izpustite vadbe. 

Osredotočite se na tehniko

Vedno imejte v mislih, da štejejo samo pravilno izvedene ponovitve. Z 20 sklecami ne boste zase naredili nič dobrega, če ne bo čisto vsaka narejena pravilno in premišljeno. Ne le, da zapravljate svoj čas, lahko si nakopljete tudi veliko poškodb. Zato vajo vedno najprej dobro utrdite, preden si postavite časovno omejitev, v kateri skušate narediti čim več ponovitev. 

Če glede določene vaje niste prepričani, kako se izvaja in ali je vaša tehnika pravilna, za nasvet povprašajte trenerja. Potrebujete le nekaj začetnih usmeritev, potem lahko nadaljujete sami. 

Ne pozabite povečati intenzivnosti

Po določenem času se telo privadi na gibanje in intenzivnost, zato takrat ne morete več doseči napredka. Čas je, da povečate hitrost na tekaški stezi, prestavite v višjo prestavo na kolesu, povečate težo uteži ali število ponovitev … Ne obstanite na eni točki. Z rednim povečevanjem intenzivnosti boste vedno prisotni tako mentalno kot tudi s celim telesom, ki ne bo imelo časa “počivati” in že podzavestno opravljati gibov. Zelo priporočljivo je tudi, da menjate vrste vadb. 

Preverite tudi: 

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri