To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
5 slastnih pudingov s chia semeni
5 slastnih pudingov s chia semeni

Vaja za izboljšanje telesne drže

Vaja za izboljšanje telesne drže (foto: Shutterstock.com) Shutterstock.com
8. 1. 2016

Vam vleče ramena naprej? Poglejmo, katere vaje pomagajo izboljšati držo in zakaj je temu dobro posvetiti več pozornosti.

Pravilna telesna drža je ena izmed osnov zdravega načina življenja. S pravilno držo se lahko med drugim izognemo utrujenosti, bolečinam in poškodbam. Pravilna telesna drža je tudi temelj, na katerem lažje in bolj kvalitetno gradimo vse življenjske aktivnosti. O tem pišemo že v članku Pomen pravilne telesne drže.

Preden se lotimo kakršnih koli vaj, je zelo priporočljivo narediti oceno telesne drže. V telesu je preko mišičnih verig vse povezano in dobra telesna drža je odvisna tudi od dobrega položaja medenice.

Vaja, ki pomaga izboljšati držo

Dobro je izvajati vajo medenične ure, s katero vplivamo na celo telo.

  • Opis vaje:

Ležite na hrbtu s pokrčenimi koleni in premikate medenico naprej in nazaj, križ ob podlago in stran od nje. Medenica se giba naprej in nazaj, zato se vaji reče medenična ura.

Dovolite, da se samodejno in nežno vključi tudi vrat in glava. Dihajte normalno.

Izvajajte vajo vsak dan vsaj 5 min.

Martina Mihič, dipl. fizioterapevtka

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri