To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
5 slastnih pudingov s chia semeni
5 slastnih pudingov s chia semeni

Kako po vadbi najbolje poskrbeti za regeneracijo

Kako po vadbi najbolje poskrbeti za regeneracijo (foto: Shutterstock.com) Shutterstock.com
6. 8. 2014

Telesna rast in regeneracija tkiv se dogajata samo med počitkom in spanjem, nikoli med treningom ali drugo telesno aktivnostjo.

Najboljši počitek je nočni spanec, vsako telo pa samo najbolje ve, koliko ur spanca potrebuje za kakovostno delo naslednji dan.

Seveda ob tem ne smemo pozabiti na dejstvo, da je uspešen razvoj športnika pravzaprav vedno prefinjena in uravnotežena igra treh spremenljivk:

  • programa treninga ali progresivne preobremenitve (če so bile vaje pravilno izvedene in ravno prav intenzivne, se bo telo odzvalo z izboljšanjem določenih sklopov, recimo okrepitvijo mišičnih vlaken);
  • pravilnih surovin (nutrientov) za vzdrževanje in obnovo ter gradnjo novih tkiv;
  • in zadovoljive količine počitka in spanca, ki dovoljuje oziroma omogoča regeneracijo in novo rast.

Regeneracija mišic poteka ob prisotnosti vitaminov skupine B in vitamina C ter seveda beljakovin. Če v prehrani nimate dovolj beljakovin, priporočamo beljakovinski napitek po telesni vadbi. Zelo dobra izbira je sirotka.

Ugodne kombinacije živil, kjer telo dobi beljakovine so tudi:

  • žita + stročnice,
  • žita + jajce/mleko,
  • krompir + jajce/mleko (primer: slan krompir s skuto, krompir z jajcem)

Priporočamo tudi Vloga in pomen beljakovin v prehrani

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri