jutranja-vadba

Opustite prepričanje, da jutranja vadba ni za vas in preizkusite nasvete, s katerimi ne bo tako težko treninga opraviti že v zgodnjih urah.

Kadar veste, da boste popoldne imeli časovno stisko in verjetno ne bo časa za trening, ga opravite že zjutraj. To pride prav tudi poleti, ko se ozračje shladi šele pozno ponoči, jutro pa je sveže. Zato preizkusite nasvete, ki jutranjo vadbo malce olajšajo.

Spravite se iz postelje

Tako jutranji kot nočni tipi človeka imajo težave z vstajanjem iz tople postelje. Razlika je v tem, da si nekateri to znajo poenostaviti. Kaj lahko storite? Za začetek ne pritiskajte gumba za dremež, saj si s podaljševanjem časa za spanje ne boste naredili nikakršne usluge.

Ko se spravite pokonci, stojte pred oknom in ujemite nekaj sončnih žarkov, ki bodo telesu dali vedeti, da se mora počasi prebuditi. Po potrebi se dobro pretegnite.

Zajtrk

Preden karkoli pojeste ali spijete, si privoščite vsaj en kozarec vode, ki bo spodbudil prebavni sistem. Po potrebi kaj prigriznite in spijte skodelico kave, vendar ne pozabite na hidracijo, preden se odpravite na trening. Da boste porabili kar najmanj časa in si olajšali delo, že zvečer razmislite, kaj boste zjutraj jedli in kaj pripravite v naprej. Zajtrk naj bo uravnotežen in večinoma sestavljen iz beljakovin ter vlaknin. Z rednimi jutranjimi treningi boste osvojili tudi eno dobro navado - vsak dan si boste privoščili zajtrk.

Pred treningom

Ko oblečete opremo, ki ste jo pripravili že večer prej in vzamete športno torbo, se pred treningom nujno ogrejte. To naj postane del vadbe. Ogrevanje je pomembno za preprečevanje poškodb in pripravo telesa na fizični napor, izpustiti pa ga ne smete še posebej zjutraj, ko ste več ur preživeli v enakem položaju in bili neaktivni.  

Nato pripravite predvajalnik glasbe, na katerem ne manjkajo eksplozivne pesmi, ki vas bodo dokončno zbudile in narekovale ritem. Redno posodabljajte seznam, da se ga ne naveličate.

Kako ostati jutranji telovadec?

Da jutranja vadba ne bo enkratni eksperiment, se malce spodbudite:

  • Obljubite si nagrado za vsak trening, ki ga opravite zjutraj. Naj ne bo nezdrava in naj ne kvari vašega truda.

  • Od sebe ne pričakujte preveč. Telo potrebuje nekaj časa, da se privadi na nov ritem, zato bo prvih nekaj vadb morda krajših in manj napornih, kot običajno.

  • Zadajte si cilj, da boste jutranji telovadec več kot enkrat. Ker prva izkušnja verjetno ne bo navdušujoča, morate poskusiti večkrat. Idealno bi bilo, če bi jutranjo vadbo opravljali nekajkrat tedensko in to ponavljali vsaj 3 tedne.

Preberite tudi: 

Sorodni članki

Kaj jutranji telovadci počnejo ponoči?

Poglejmo, kakšna je skrivnost tistih, ki se k telovadbi spravijo že zgodaj zjutraj.

Ne pozabite na šport tudi v temnih zimskih dnevih!

Pozimi je tako lahko zanemariti treninge, saj nas pogosto premaga lenoba in utrujenost. Če potrebujete motivacijo, je tu nekaj nasvetov, kako jo ponovno najti.

7-dnevni izziv: Vse se začne z majhnimi spremembami – 7 jutranjih navad, ki bodo spremenile dan

Če boste dan začeli tako, imate več možnosti, da boste tudi v nadaljevanju sprejemali boljše odločitve. Zato bomo ta teden vsako jutro začeli z majhnimi spremembami. Ste z...
Najbolj brane vsebine

7 ajurvedskih nasvetov za hujšanje in dobro počutje

Larissa Hall Carlson, učiteljica joge in specialistka za ajurvedo, ponuja 7 ajurvedskih nasvetov, da boste (po praznikih) lažje telo spet spravili v staro stanje in poskrbeli za dobro počutje.
Več...

Zakaj bi se morali odpraviti na sprehod v soju polne lune

Danes si privoščite nočni sprehod v soju polne lune. 
Več...

3 stvari, ki jih morate narediti, preden vstopite v razmerje

Za nekaj stvari morate poskrbeti, že preden najdete idealnega partnerja.
Več...

Hujšanje ne bo uspešno, če ne boste poskrbeli za 5 pomembnih stvari

Medtem ko se osredotočate na željo po izgubi kilogramov, pozabljate na pomembne stvari, ki vas lahko vrnejo na staro pot.
Več...

Najslabši nasveti glede prehrane po mnenju nutricionistov

Kadar se lotite diete ali pa se zgolj skušate prehranjevati bolj zdravo, verjetno dobite na tone nasvetov od prijateljev, družinskih članov in neznancev v spletu, ki z gotovostjo trdijo, da imajo prav. Zbrali smo nekaj pogostih napak, ki jim ne verjemite in jih ne izvajajte. 
Več...

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri