10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša

Kako shujšati in novo težo obdržati?

Kako shujšati in novo težo obdržati? (foto: Shutterstock.com) Shutterstock.com
9. 10. 2014

Dokončno shujšati in novo težo tudi obdržati je ena najtežjih odločitev.

Odločitve nas spremljajo na vsakem koraku. Tudi takrat, ko mislimo, da se je vse zgodilo spontano. Za vsak korak, ki smo ga do zdaj naredili, smo v preteklosti sprejeli neko odločitev. Tudi ko gre za hujšanje - dokončno shujšati in novo težo tudi obdržati je ena najtežjih odločitev.

Kako dobra je bila odločitev, pa se je seveda izkazalo šele pozneje. In prav odločitve iz preteklosti so vplivale na to, kje ste danes!

Shujšati in novo težo obdržati

To je za večino ena največjih in najtežjih odločitev, za katero se morajo zavestno odločiti. A ni nujno, da je tako. Velike odločitve so vedno sestavljene iz več majhnih odločitev, ki vodijo v niz manjših korakov, s katerimi bistveno lažje premagujete vse prepreke na poti.

Saj veste, kako pojeste celega slona, kajne? Košček za koščkom! Enako je s hujšanjem. Rek v angleščini 'One step at the time' tu še kako drži. Saj ne morete preskočiti vseh stopnic naenkrat, kajne?

In tudi shujšati ne morete kar čez noč. Postaviti si morate pametno strategijo ...

Potem pa se osredotočati le na naslednji korak

Prvi bi bil seveda sploh sprejeti odločitev v svoji glavi, da imate dovolj vsega jamranja in izgovorov ter da ste resnično pripravljeni na začetek novega obdobja v svojem življenju.

Nato sledi drugi korak, ki je seveda vpis v fitnes ali izbira kakšne druge oblike vadbe. Toliko že veste, da je za hujšanje treba redno vaditi.

Nato sledi sprememba prehrane. Hrano si morate vedno prilagoditi tako, da ne boste nikoli lačni, izbira in priprava obrokov pa vam morata seveda ustrezati, da boste imeli iz tedna v teden čim boljši rezultat. Zato toplo priporočam, da se obrnete po pomoč k osebnemu trenerju ali kakšnemu drugemu prehrambnemu strokovnjaku, saj se znate v poplavi vseh informacij hitro izgubiti.

Za konec

Ne bom vam lagala, ne bo lahko, sploh ne na začetku. A iz dneva v dan bo lažje in bližje boste cilju, bolj preprosto bo. Samo vztrajati morate in ne pozabite: osredotočite se samo na en korak, obrok ali trening naenkrat. Tako boste veliko lažje dosegli na videz še tako nedosegljive cilje!

Barbara Novak, profesionalna osebna trenerka z ameriško licenco AFPAA

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri