joga

Na slab dan je lahko trening kot obisk zobozdravnika - nihče se ga zares ne veseli in vsi upamo, da mine čim prej. Ko ga spremenite v navado, pa lahko postane celo prijeten ali nekaj, na kar boste komaj čakali. 

Če želite, da bo vadba nekoč postala navada, morate najprej preizkusiti različne športe in najti tisto, kar vam ustreza. Preizkusili ste se že v spinningu in vam ni bilo všeč. Lahko, da ste se že na prvi dan CrossFita poškodovali. To še ne pomeni, da vam nobena oblika vadbe ne ustreza, zato preizkusite še druge. Poiščite nekaj, ob čemer boste lahko izklopili in odmislili obveznosti. Pa tudi, če to pomeni, da se boste pri teku v naravi osredotočili na tla pod nogami, ali boste pri zumbi pozorno sledili vaditelju. Ko boste pogledali na uro in ugotovili, da je cela ura kar izpuhtela, boste vedeli, da ste našli, kar vam ustreza. Izberite tudi aktivnosti, ki jih boste lahko "nesli" s seboj na počitnice, saj bo športni oddih zabavna in lepa nagrada, ki si jo lahko podarite za določen dosežek ali kar tako. Če se na primer želite nadihati svežega zraka na Pokljuki, načrtujte obisk gora, tek ali kolesarjenje, v zimskem času pa tudi smučanje in podobno. Lahko si zastavite cilj, da se boste na počitnicah pripravili na tekmovanje, ki vas čaka, ko se vrnete domov. 

Vadba naj bo pri roki

Premislite, kdaj, kje in kako boste vadbo kar najbolje vnesli v svoj urnik. Vaš fitnes naj ne bo predaleč, sicer se bo verjetnost, da ga boste zares obiskali, precej zmanjšala. Nekateri v urnik pred odhodom v službo oziroma med odmorom za kosilo lažje stisnejo še vadbo, če se fitnes nahaja blizu njihovega delovnega mesta. Drugim pa je lažje, če telovadijo doma oziroma v fitnesu blizu doma. Nikar ne pozabite na to, kje boste telovadili med vikendom. Vedno načrtujte vnaprej, da boste imeli s seboj vse, kar boste potrebovali – oblačila in vse potrebno za prho. Pri vzpostavljanju rutine, (naj gre za vadbo ali karkoli drugega), pa je najpomembneje, da vam bo to zares prešlo v navado – nekaj, na kar niti pomislite ne. To boste dosegli postopoma, lahko pa proces pospešite z dnevnimi rituali, povezanimi z vadbo: na poti v fitnes srkajte kavo ali pa zjutraj, ko se zbudite, pred televizorjem raztegnete podlogo za jogo. Preden se odpravite na tek, si zavrtite najljubšo pesem, ki vas bo napolnila z energijo. Še preden se boste dobro zavedli, vam bodo ti signali sporočali, da je čas za vadbo in ni več izgovorov.

telovadba

Nič ne bo narobe, če boste pri izbiri vaditelja skupinske vadbe ali trenerja malce izbirčni - ne zadovoljite se kar z vsakim, ki vam stopi na pot. Pravi vaditelj bo tudi seanso v fitnesu iz telovadbe znal spremeniti v zabavo, pa naj gre za zumbo, spinning ali kardio kickboxing. Oseba, ki jo iščete, vas mora privabiti v fitnes. Morate pa se pripraviti na konkurenco: priljubljeni vaditelji hitro napolnijo svoje skupine ljudi, ki se jih potem držijo tudi, kadar zamenjajo uro ali lokacijo vadbe. 

Nazadnje še tale nasvet: Samega sebe pretentajte, da se boste začeli vadbe veseliti, ker bo to edina priložnost, ko si boste privoščili nekaj zares posebnega. Naj gre za podcast ali za seznam predvajanja pesmi, ki jih poslušate samo med tekom, najljubšo televizijsko oddajo, ki jo gledate na tekalni stezi, prigrizek s prijateljicami po jogi ali pa posebno sladico, ki si jo privoščite samo ob dnevih, ko telovadite.

Če boste vadbo povezovali s pozitivnimi izkušnjami, nanjo ne boste več gledali kot na opravilo, temveč na nekaj zabavnega in zadovoljujočega.

Preverite tudi: 

Sorodni članki

9 preprostih načinov, kako se (spet) spraviti h gibanju

Kaj storiti, ko nenadoma ugotovite, da na urniku že lep čas ni več prostora za gibanje in sproščanje in da se že več kot mesec niste dobro razmigali? Sledite tem preprostim korakom.

Ideje, kako izkoristiti prosti čas in napolniti baterije pred napornim jesenskim urnikom (+ ideje za izlete)

Če bi si radi pred napornim jesenskim urnikom privoščili še počitnice, se vam verjetno v mislih prikazujejo eksotične plaže ali raziskovanje tujih mest. Uživanje v prostem času...

26 načinov, kako ostati motiviran za redno vadbo in zdrav življenjski slog

Se jezite nase, ker ste si že tolikokrat rekli, da boste začeli redno telovadili, a potem nikoli vztrajali pri načrtu? Morda vam manjka le nekaj idej, ki jih še niste čisto zares...
Najbolj brane vsebine

7 ajurvedskih nasvetov za hujšanje in dobro počutje

Larissa Hall Carlson, učiteljica joge in specialistka za ajurvedo, ponuja 7 ajurvedskih nasvetov, da boste (po praznikih) lažje telo spet spravili v staro stanje in poskrbeli za dobro počutje.
Več...

5 stvari, ki jih morate vedeti, če bi radi hitro shujšali

Na trgu je ogromno izdelkov, ki pri preoblikovanju telesa obljubljajo takojšnje rezultate. In potem so tu še hitre, predvsem pa stroge diete. Pa je res mogoče zdravo izgubiti konkretno količino kilogramov v zelo kratkem času in potem to težo tudi obrdžati?
Več...

Hujšanje ne bo uspešno, če ne boste poskrbeli za 5 pomembnih stvari

Medtem ko se osredotočate na željo po izgubi kilogramov, pozabljate na pomembne stvari, ki vas lahko vrnejo na staro pot.
Več...

Najslabši nasveti glede prehrane po mnenju nutricionistov

Kadar se lotite diete ali pa se zgolj skušate prehranjevati bolj zdravo, verjetno dobite na tone nasvetov od prijateljev, družinskih članov in neznancev v spletu, ki z gotovostjo trdijo, da imajo prav. Zbrali smo nekaj pogostih napak, ki jim ne verjemite in jih ne izvajajte. 
Več...

Vadba za celo telo: Kombinacija počepa in planka

Naj bo tokratni trening drugačen - izvajajte le dve vaji in z njima razgibajte celo telo. Menite, da je izziv prelahek?
Več...

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri