telovadba

Ena vadba v dnevu je povsem dovolj kajne? Zakaj bi torej na urnik uvrstili še eno in kam jo sploh dati? Vse to izveste v nadaljevanju.

Osredotočimo se najprej na to, kdaj naj bi v dnevu opravili še eno vadbo

Zagotovo jo načrtujte v drugem delu dneva, kot boste imeli prvo vadbo in ne eno za drugo. Če na primer zgodaj zjutraj opravite težek trening, lahko drugega naredite pozno popoldne ali zvečer. Ali pa prvega opravite kmalu po kosilu, drugega pa zvečer, da bo vmes vsaj nekaj ur odmora.

Podvojitev vadbe se vam bo poplačala predvsem po intenzivnejših treningih, saj boste na primer s plavanjem ali lahkotnim tekom iz mišic pomagali odvesti odpadne snovi, hkrati pa bo kri preskrbela pomembne dele telesa s hranljivimi snovmi, zato boste okrevali hitreje. Če se pripravljate na določen športni dogodek, je to ključnega pomena.

Morda se vam je porodila misel, da se sami ne štejete med profesionalne športnike, zato vam vadb ne bi bilo potrebno podvajati. Napotek ni priporočljiv le za takšne športnike, ampak tudi za navadne posameznike, ki želijo ostati dobro fizično pripravljeni, narediti nekaj dobrega za svoje zdravje in doseči priporočljivo minutažo gibanja na teden. V natrpanih urnikih je vse to težko upoštevati, zato bi morali izkoristiti ob dnevih, ko imate čas za trening, nato pa si vzemite kakšen dan popolnega oddiha od vadbe. Poleg tega naj dvojni treningi ne bodo zelo izčrpavajoči: naredite enega po urniku (napornejšega), potem pa si privoščite lahkotnejšo aktivnost, na primer jogo ali daljši sprehod.

Bolj pozorni na prehrano in spanje

Če se odločite, da boste kakšen dan izvedli dva treninga, morate še več pozornosti nameniti prehrani in spanju, da telo ne bo pregorelo. Idealno bi bilo, če bi med vadbama minilo 8 ur, torej bi morali eno opraviti že zjutraj. Vsak lahko postane jutranji telovadec, če le ima dovolj motivacije. Kadar med treningoma ne bo preteklo toliko časa, pa pazite, da bo ena od vadb nizko intenzivna. Poskrbite, da boste pred in po vsakem treningu dovolj (in pravilno!) jedli, prav tako se zvečer kmalu odpravite v posteljo in si privoščite dovolj spanca. V nasprotnem primeru si boste pridelali poškodbe in izgorelost. Ne pozabite poslušati svojega telesa, ki bo potrebovalo nekaj časa, da se navadi na nov ritem. Samo vam bo povedalo, kdaj se morate ustaviti in kdaj potrebujete popoln počitek.

Zakaj se tega sploh lotiti?

Zakaj, je bilo verjetno prvo vprašanje, ki se vam je porajalo ob tej temi. Podvajanje treningov vam bo prišlo prav, ko ne boste imeli časa za en daljši trening, ampak ga boste raje razpolovili na dva dela in kljub gori opravkov poskrbeli zase. Prav tako se jih lotite, ko se boste pripravljali na športni dogodek ali se hoteli spraviti v boljšo fizično pripravljenost, saj bo okrevanje veliko hitrejše. Preizkušajte in si ustvarite urnik, ki vam bo ustrezal. Nikakor pa z dvojnimi treningi ne pretiravajte, saj si lahko naredite veliko škode.

Sorodni članki

Take večerne navade imajo ljudje, ki so predani športu

Kaj počnejo drugače, kot vsi ostali?

HIIT trening: Zakaj se ga “bojimo” in kakšne ugodnosti prinaša? (+ primer vaj za začetnike)

Visoko intenzivnega treninga običajno ne vključujemo v svoj urnik vadbe, ker se ga bojimo. V resnici pa bi od njega imeli veliko pozitivnih rezultatov, kmalu se lahko pokaže tudi…

Kaj spodkopava vašo jutranjo vadbo?

Vsi, ki se ukvarjate s športom veste, da imate dobre in slabe treninge. Včasih dosežete nov osebni rekord, drugič se namučite že s časom ali razdaljo, ki vam ne bi smela več…

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri