Okrevali in raztezali naj bi se tudi tekom dneva, ne le pred in po vadbi. Preverite, kdaj in kako to storite.

Slika 1/4

ZJUTRAJ

Tako je, z okrevanjem lahko začnete takoj, ko odprete oči. Ne potrebujete veliko pripomočkov, le prostor in malce motivacije. Za začetek naredite nekaj razteznih gibov, ki jih telo naredi avtomatsko, ko se pretegujete. Za miren začetek dneva se lotite joge (na primer pozdrava soncu), lahko pa začnete bolj energično z nekaterimi vajami:

- brce čim višje v zrak

- izpadni korak, pri čemer menjate nogi

- poskoki

- trebušnjaki

- plank

profimedia

Preverite tudi: 

1 kalorija (cal) = 4,1868 džula (J)*
* Džul ali joule je enota za delo in energijo v mednarodnem sistemu enot SI, zanjo se uporablja oznaka J.

Sorodni članki

Kako okrevati po maratonu (ali drugem športnem dogodku)

Poletje in jesen kličeta po maratonih in drugih športnih tekmovanjih, kjer lahko preizkusite svoje sposobnosti in preverite, kako dobro ste trenirali. Da boste nared za novo…

Obnova mišičnih celic

Po maratonu je vaše telo povsem izčrpano, zato mu v naslednjih tednih privoščite počitek.

8 stvari, ki jih uspešni tekači naredijo pred spanjem

Od priprav je odvisno, kako dober bo trening. Tega se dobro zavedajo profesionalni tekači, ki s tem namenom za določene stvari poskrbijo že zvečer. Če se tudi sami radi odpravite…

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri