Slika 2/4

MED DNEVOM

Za okrevanje in raztezanje poskrbite tudi v službi in med opravki. Takrat lahko naredite hitre vaje za ravnotežje, na primer stojo na eni nogi in lastovico. Večurno sedenje prekinite še s počepi, krajšim sprehodom med malico, predklonom, visokim skipingom, sedenjem ob steni … Vse vaje vam vzamejo le nekaj trenutkov, počutili pa se boste veliko bolje, tudi če danes ni vaš dan za vadbo.

profimedia
Sorodni članki

Kako okrevati po maratonu (ali drugem športnem dogodku)

Poletje in jesen kličeta po maratonih in drugih športnih tekmovanjih, kjer lahko preizkusite svoje sposobnosti in preverite, kako dobro ste trenirali. Da boste nared za novo…

Obnova mišičnih celic

Po maratonu je vaše telo povsem izčrpano, zato mu v naslednjih tednih privoščite počitek.

8 stvari, ki jih uspešni tekači naredijo pred spanjem

Od priprav je odvisno, kako dober bo trening. Tega se dobro zavedajo profesionalni tekači, ki s tem namenom za določene stvari poskrbijo že zvečer. Če se tudi sami radi odpravite…

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri