10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša

Koliko časa pred vadbo je primerno jesti

Koliko časa pred vadbo je primerno jesti (foto: Shutterstock.com) Shutterstock.com
2. 9. 2013

Prav tako kot je pomemben obrok po treningu, saj s tem nahranimo mišice in poskrbimo za njihovo regeneracijo, je pomemben obrok tudi pred samim treningom. Koliko časa in katero hrano pa je primerno zaužiti pred samo vadbo?

Zelo je pomembno, kaj jemo pred vadbo, in seveda je treba nekaj pojesti tudi po vadbi.

Pred treningom so priporočljivi kompleksni ogljikovi hidrati. V to skupino spadajo škrobna živila (kaše, kosmiči, riž, polnovredne testenine, stročnice, kruh, banana).

Najprimernejši čas za zadnji obrok pred treningom je dve uri in ta naj vsebuje približno 50 gramov ogljikovih hidratov in 15 gramov beljakovin.

Prvih 45 minut po treningu je najprimernejši čas za nadomeščanje izgubljenega goriva. Priporočamo proteinski napitek ali 150 gramov skute in eno manjše jabolko.

Preberite tudi:

Foto: Shutterstock

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri