10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
25 budističnih modrosti za mir v vaši duši
25 budističnih modrosti za mir v vaši duši
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice

Nasveti za starše, ki se želijo spet lotiti telovadbe

Nasveti za starše, ki se želijo spet lotiti telovadbe (foto: profimedia) profimedia
24. 9. 2018

Ste se odločili, da boste aktivni starši in se trudili najti tudi čas za vadbo? Potem vas podpremo še z nekaj nasveti, ki bodo vse skupaj malce olajšali.

Naj bo gibanje rutina. Ko iščete primeren dan in uro za vadbo, izberite termin, v katerem boste lahko telovadili vsak teden. Na primer v torek ob šestih, ko so otroci na drugih aktivnostih in imate eno uro časa zase. Izkoristite tudi vse pol urne ali 20-minutne odmore, ne pozabite niti na zgodnja jutra, ko vsi še spijo in se skušajte držati novega urnika.

Bodite pripravljeni, da boste telovadili tudi doma. Uspešna telovadba se ne zgodi le v telovadnici, lahko se razgibate tudi doma ali v svoji okolici. Narava ponuja naravne pripomočke kot so klopi, podrta drevesa in vzpetine, doma pa lahko pri roki hranite par uteži in telovadno žogo ter druge pripomočke, ki jih dobite po dostopnih cenah. Če jih boste kupili, jih boste bolj verjetno tudi uporabljali, saj ne boste hoteli, da bi bil nakup zaman.

Povabite h gibanju tudi ostale starše. Če imate otroke, pa tudi drugače si verjetno zaželite družbe odraslih. Združite prijetno s koristnim in se po telovadbi s prijatelji odpravite še na kratek osvežilen smuti, ali ga pripravite kar doma. Morda skupaj preizkusite nove recepte in se družite ob obroku po treningu ali pa vsaj ob prostih dneh, ki jih izkoristite za sprehode.

V vadbo vključite tudi otroke, še posebej, če niso izbrali svojih športnih aktivnosti. Poskrbite za zdravje cele družine in načrtujte tudi dogodke, kjer se boste morali gibati vsi: pohode, igre med katerimi morate teči in skakati, poligone, kolesarjenje, plavanje … Z malce domišljije lahko vsi izkusite pozitivne posledice vadbe.

Predvsem pa nikdar ne pozabite, zakaj to počnete. Če boste pred očmi stalno imeli cilj, ki ga želite doseči, boste manj verjetno odpovedali vadbo oziroma našli drug termin, ko morate opraviti kaj nepredvidljivega. Kmalu boste občutili tudi boljše razpoloženje, več energije in boljšo fizično pripravljenost, kar vas bo še bolj spodbudilo.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri