plezanje-2

“V novem letu bom preizkusil/a novo športno aktivnost.” Boste zaobljubo tudi tokrat preskočili, ali boste zakorakali izzivu naproti?

Začeti znova je vedno težko: ne poznate vseh pravil, strah vas je, da boste naredili kaj narobe, morda se obremenjujete tudi s tem, kaj bodo rekli drugi. Naj vam strah ne prepreči, da bi popestrili trening z novimi aktivnostmi, med katerimi lahko najdete nov najljubši šport.

Kako bo preizkušanje novih športnih aktivnosti bolj prijetno?
  • Izziva se ne lotite sami

Če ste izbrali šport, pri katerem vas lahko spremlja prijatelj za vadbo, najdite nekoga, ki bo začel skupaj z vami. Od tega imate lahko veliko koristi, predvsem takrat, ko se vam ne bo ljubilo na trening. Ker boste vedeli, da ste z nekom že zmenjeni, boste verjetno vseeno prišli. Vsi, ki raje telovadite sami, pa si vseeno zagotovite podporo s strani prijateljev oziroma drugih oseb, ki jim zaupate. Povejte jim o svojih ciljih, razložite morebitne pomisleke in strahove ter se obrnite nanje, ko bo težko. Zavedajte se, da niste sami.

  • Učite se

Strah nas je neznanega, in tudi tokrat je tako. Začetna trema je posledica vsega, česar še ne razumete in ne znate. Prvi koraki bodo verjetno malce majavi, pa nič zato. Obrnite se na trenerja oziroma nekoga, ki se z izbrano aktivnostjo ukvarja že dalj časa in dovolite, da vam razloži osnovna pravila ter napotke. V tednu rezervirajte najmanj en dan, ki bo namenjen izpopolnjevanju znanja, pa naj bo to teoretsko ali praktično. Postajali boste vedno boljši, dobri rezultati pa vas bodo spodbudili k nadaljnjim treningom.

  • Ne bojte se presekati rutine

Poznate rek, ki pravi, da je norost početi vedno iste stvari v pričakovanju drugačnega rezultata? Če želite, da se kaj spremeni, boste morali premešati vaje in dodati nove. Če ste do sedaj tekli, kolesarite. Vsi, ki se izogibate vadbi za moč, jo končno uvrstite na urnik. Preizkusite skupinske športe, morda najdete nove prijatelje. Novosti lahko na vas delujejo predvsem pozitivno, s tem pa boste poskrbeli tudi, da razgibate celo telo in ne le določenih delov. Prav tako boste opazili boljše športne rezultate.

  • Nagradite se ali investirajte v opremo

Zastavite si cilj, da boste na vsake 3 mesece preizkusili nov šport. Kaj vas čaka, ko boste to storili? Obljubite si obisk predstave, ki si jo želite ogledati, vstopnice za koncert, kosilo v novi restavraciji, krajši izlet … Sami boste najbolje vedeli, kaj vas motivira.

Namesto tega lahko poskusite tudi z investiranjem v opremo. Nekatere spodbudi nakup nove športne majice, ki jo morajo čim prej preizkusiti. Ali majhne uteži v najljubši barvi, ki bodo hkrati krasile prostor in vas spomnile, da med gledanjem televizije lahko naredite kakšno vajo. Ne potrebujete veliko denarja, le malenkost, zaradi katere se boste z večjim veseljem odpravili na vadbo.

Preverite tudi: 

Sorodni članki

6 korakov za vse, ki na novo vstopate v svet športa

Če ste se odločili, da boste vadbo prvič vpeljali v svoje življenje, vas čaka mnogo pozitivnih posledic: boljši spanec, skrb za mentalno zdravje, manjše tveganje za veliko bolezni...

Jesen je odličen čas za športne aktivnosti

Ljubitelji športa morajo izkoristiti jesen za najljubše aktivnosti, saj je to najboljši čas za gibanje.

6 navad, s katerimi izničite vaš trud v telovadnici

Na treningu ste tudi danes dali vse od sebe. Celo zvišali ste ponovitve, dodali novo vajo in tehniko prejšnje, ki vam je delala težave, bistveno izboljšali. Zadnja stvar, ki...
Najbolj brane vsebine

7 ajurvedskih nasvetov za hujšanje in dobro počutje

Larissa Hall Carlson, učiteljica joge in specialistka za ajurvedo, ponuja 7 ajurvedskih nasvetov, da boste (po praznikih) lažje telo spet spravili v staro stanje in poskrbeli za dobro počutje.
Več...

5 stvari, ki jih morate vedeti, če bi radi hitro shujšali

Na trgu je ogromno izdelkov, ki pri preoblikovanju telesa obljubljajo takojšnje rezultate. In potem so tu še hitre, predvsem pa stroge diete. Pa je res mogoče zdravo izgubiti konkretno količino kilogramov v zelo kratkem času in potem to težo tudi obrdžati?
Več...

Hujšanje ne bo uspešno, če ne boste poskrbeli za 5 pomembnih stvari

Medtem ko se osredotočate na željo po izgubi kilogramov, pozabljate na pomembne stvari, ki vas lahko vrnejo na staro pot.
Več...

Najslabši nasveti glede prehrane po mnenju nutricionistov

Kadar se lotite diete ali pa se zgolj skušate prehranjevati bolj zdravo, verjetno dobite na tone nasvetov od prijateljev, družinskih članov in neznancev v spletu, ki z gotovostjo trdijo, da imajo prav. Zbrali smo nekaj pogostih napak, ki jim ne verjemite in jih ne izvajajte. 
Več...

Vadba za celo telo: Kombinacija počepa in planka

Naj bo tokratni trening drugačen - izvajajte le dve vaji in z njima razgibajte celo telo. Menite, da je izziv prelahek?
Več...

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri