Še posebej, če ves čas sedite in je ena od novoletnih zaobljub ta, da potrebujete več gibanja, naredite spodbudno tudi svoje okolje.

Slika 1/5

Vsi se soočamo s pomanjkanjem motivacije za trening, poleg tega pa potrebujemo gibanje tudi na dan za počitek. Pri tem vam lahko pomaga okolica, ki si jo preuredite z majhnimi spremembami.

Prilagodite predvsem prostore, v katerih se zadržujete največ časa in bi se hkrati lahko malce razgibali. Če za primer vzamemo delovno mesto, si lahko omislite naslednje:

REZERVNA OPREMA V AVTU

Včasih ne gre drugače, kot da se na rekreacijo odpravite takoj po službi, kar ima tudi svoje prednosti, saj ne boste potrebovali dodatne skodelice kave. Za takšne primere pripravite posebno torbo, v katero dajte športno opremo in čevlje, ne pozabite niti na prazno plastenko za vodo. S tem si boste prihranili izgovore, da ne morete opraviti treninga, ker nimate pripomočkov. Ugotovili boste tudi, da vas opoldanska vadba prijetno poživi in kmalu se ji ne boste morali upreti.

profimedia

Preverite tudi: 

Sorodni članki

Kako zastaviti dosegljive športne cilje?

Pretekel bom maraton, dosegla bom olimpijsko normo, treniral bom vsak dan … In drugi cilji, ki jih želite doseči, pa morda niso povsem realni.

Kaj lahko naredimo na področju preprečevanja ter zmanjševanja drog?

November je mesec preventive na področju drog. Droge so na žalost del našega življenja, večina pa predstavlja nevarnost za naše zdravje in življenje na sploh. Ravno zato je...

Kako narediti spodbudno okolje, ki vas bo podpiralo pri zdravih odločitvah

Poskrbite, da bo tudi okolje odražalo vaš način življenja. Preverite nekaj nasvetov, kako to storiti.
Najbolj brane vsebine

Se ne morete znebiti maščobe na trebuhu? Morda imate te slabe navade

Če maščobni obročki kar nočejo stran in se celo povečujejo, imate skoraj zagotovo vsaj eno od naslednjih navad. Čas je, da ukrepate.
Več...

Oblikujemo spodnji del telesa: 5 obveznih vaj

Tokrat se posvetimo spodnjemu delu telesa, torej zadnjici, stegnom, mečam, bokom ... Naslednjih 5 vaj morate obvezno dodati vašemu treningu. 
Več...

Ste prepričani, da spite dovolj? Tu je 5 znakov, da vam v resnici primanjkuje spanca!

Morda ne občutite tiste opoldanske zaspanosti in pomanjkanja energije na sploh, a tu je nekaj manj očitnih znakov, s katerimi vam telo sporoča, da je v resnici že precej izčrpano.
Več...

13 korakov, kako spet začeti verjeti vase

Vsi se kdaj zataknemo v nekaj, kar nas ovira, včasih pa sploh ne najdemo prave motivacije, da bi začeli delati na spremembi, ki jo nujno potrebujemo. kako se zares vzljubiti in privabiti v življenje same dobre stvari? Postavite sebe na prvo mesto že danes!
Več...

3 nepričakovani znaki, ki kažejo na depresijo

Depresija se kaže na različne načine, nikoli ne vpliva le na razpoloženje. Pogosto spregledani znaki so naslednji …
Več...

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri