Še posebej, če ves čas sedite in je ena od novoletnih zaobljub ta, da potrebujete več gibanja, naredite spodbudno tudi svoje okolje.

Slika 1/5

Vsi se soočamo s pomanjkanjem motivacije za trening, poleg tega pa potrebujemo gibanje tudi na dan za počitek. Pri tem vam lahko pomaga okolica, ki si jo preuredite z majhnimi spremembami.

Prilagodite predvsem prostore, v katerih se zadržujete največ časa in bi se hkrati lahko malce razgibali. Če za primer vzamemo delovno mesto, si lahko omislite naslednje:

REZERVNA OPREMA V AVTU

Včasih ne gre drugače, kot da se na rekreacijo odpravite takoj po službi, kar ima tudi svoje prednosti, saj ne boste potrebovali dodatne skodelice kave. Za takšne primere pripravite posebno torbo, v katero dajte športno opremo in čevlje, ne pozabite niti na prazno plastenko za vodo. S tem si boste prihranili izgovore, da ne morete opraviti treninga, ker nimate pripomočkov. Ugotovili boste tudi, da vas opoldanska vadba prijetno poživi in kmalu se ji ne boste morali upreti.

profimedia

Preverite tudi: 

Sorodni članki

Kako zastaviti dosegljive športne cilje?

Pretekel bom maraton, dosegla bom olimpijsko normo, treniral bom vsak dan … In drugi cilji, ki jih želite doseči, pa morda niso povsem realni.

Kaj lahko naredimo na področju preprečevanja ter zmanjševanja drog?

November je mesec preventive na področju drog. Droge so na žalost del našega življenja, večina pa predstavlja nevarnost za naše zdravje in življenje na sploh. Ravno zato je...

Kako narediti spodbudno okolje, ki vas bo podpiralo pri zdravih odločitvah

Poskrbite, da bo tudi okolje odražalo vaš način življenja. Preverite nekaj nasvetov, kako to storiti.
Najbolj brane vsebine

7 ajurvedskih nasvetov za hujšanje in dobro počutje

Larissa Hall Carlson, učiteljica joge in specialistka za ajurvedo, ponuja 7 ajurvedskih nasvetov, da boste (po praznikih) lažje telo spet spravili v staro stanje in poskrbeli za dobro počutje.
Več...

5 stvari, ki jih morate vedeti, če bi radi hitro shujšali

Na trgu je ogromno izdelkov, ki pri preoblikovanju telesa obljubljajo takojšnje rezultate. In potem so tu še hitre, predvsem pa stroge diete. Pa je res mogoče zdravo izgubiti konkretno količino kilogramov v zelo kratkem času in potem to težo tudi obrdžati?
Več...

Hujšanje ne bo uspešno, če ne boste poskrbeli za 5 pomembnih stvari

Medtem ko se osredotočate na željo po izgubi kilogramov, pozabljate na pomembne stvari, ki vas lahko vrnejo na staro pot.
Več...

Najslabši nasveti glede prehrane po mnenju nutricionistov

Kadar se lotite diete ali pa se zgolj skušate prehranjevati bolj zdravo, verjetno dobite na tone nasvetov od prijateljev, družinskih članov in neznancev v spletu, ki z gotovostjo trdijo, da imajo prav. Zbrali smo nekaj pogostih napak, ki jim ne verjemite in jih ne izvajajte. 
Več...

Vadba za celo telo: Kombinacija počepa in planka

Naj bo tokratni trening drugačen - izvajajte le dve vaji in z njima razgibajte celo telo. Menite, da je izziv prelahek?
Več...

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri