Psihološki učinki

10. 7. 2009
Deli
Psihološki učinki (foto: Shutterstock.com)
Shutterstock.com

Mogoče so vam oprali možgane. Že zgolj pogled na športni napitek lahko izboljša posameznikov nastop, je zapisano v poročilu raziskave, objavljene v reviji Journal Psychology of Sport and Exercise.

Sodelujoči, ki so jim pred vadbo pokazali plastenko Gatoradea, so bili telesno motivirani 49 odstotkov dalj časa kot tisti, ki so jim pred vadbo pokazali le plastenko vode. Razloge za to gre iskati v korelaciji telesne vadbe in Gatoradea.

Ta je globoko zasidrana v naših možganih in nam omogoča vaditi dalj časa in intenzivneje, pravi avtor raziskave dr. Ron Friedman. Oglaševalske akcije ustvarijo v naših možganih povezavo med določenimi izdelki in namenom njihove uporabe.

foto: Shutterstock

Novo na Metroplay: Matej Zemljič o zakulisju snemanja, dojemanju igralstva in stvareh, ki mu pomenijo največ