Tudi ko spite, lahko skrbite za oblikovanje mišic. Kako? Razkrivamo v nadaljevanju.

Slika 1/3

Če se rekreirate dokaj redno, veste, da vam pri skoraj vseh športih do napredka pomagajo tudi utrjene mišice. Zato je nujno, da v urnik vključite tudi treninge za moč, katerim se boste zahvalili še za lepo oblikovano telo.

Za močne mišice pa lahko poskrbite tudi, ko ne telovadite. Natančneje med spanjem. To so ugotovili v študiji, objavljeni marca letos, v kateri so pregledali 45 preteklih raziskav, z namenom da bi ugotovili najboljši način za pridobivanje mišične mase. Kot boste opazili, pri tem ključno vlogo igra ČAS.

Študija: https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/fnut.2019.00017/full

profimedia
Sorodni članki

Recept za športnike: Beljakovinska bomba za veliko energije

Trenerka športne rekreacije in simpatična vlogerka Anja Susič nas z novim videom poziva k še zadnjim pripravam na Rio Mare…

Načrt, kako preprečite pretreniranost

Ljubljanski maraton je tako rekoč pred vrati. Zato je prav, da se nanj pripravimo postopno in se izognemo morebitni pretreniranosti v zadnjem trenutku.

Preprost in okusen prigrizek, ki si ga privoščite pred ali po treningu

Na uredništvu aktivni.si smo si za letošnjo pomlad zastavili prav poseben izziv – pripravljali se bomo na Rio Mare Parenzana…

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri