To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
3 preprosta pravila, kako se znebiti maščobe na trebuhu
3 preprosta pravila, kako se znebiti maščobe na trebuhu

Tako preprosto spremenite svoj dom v telovadnico

Tako preprosto spremenite svoj dom v telovadnico (foto: Profimedia) Profimedia
21. 11. 2015

Ni važno kje vadite, dokler to sploh počnete. Pripravili smo nekaj preprostih nasvetov, kako spremeniti svoj dom v telovadnico.

Naredite vsako vajo v treh serijah po 10 ponovitev, razen če vam ne svetujejo drugače.

1. Vodne uteži

Napolnite prazne posode mehčalca za perilo z vodo, do teže katero lahko dvignete in zaprite. Vadite bicepse, dvigujte ramena in izvajajte gibe s katerimi lahko utrdite roke.

2. Privlečite stol

Vsedite se na rob čvrstega kuhinjskega stola z rokami na robu sedeža.

Da bi učvrstili tricepse, postavite roke ob boke, te pa pomaknite pred stol in upogibajte komolce, s spuščanjem telesa dokler ne dosežejo kota 90°.

Za tem vstanite pred stol in izvajajte počepe (ne vsedite se čisto na stol), kar je dobro za tetive, kolena in kvadricepse.

3. Akcija na kavču

Da bi učvrstili ritne mišice, se vležite na tla in položite noge na kavč. Dvigujte boke s tal s stiskanjem ritnic.

4. Postanite mojster stopnic

Hodite ali tecite gor-dol po stopnicah. Ponovite osem do desetkrat zato, da povečate frekvenco delovanja srca.

5. Zmešajte karte

Vzamite 15 igralnih kart in jih postavite predse na kup. Da bi iztegnili noge, izkoračite proti vsaki karti, iztegnite desno nogo naprej in dvignite karto. Enako ponovite z levo nogo.

Utrdite trebušne mišice

Vlezite se na tla, upognite kolena in v vsaki roki držite po eno karto. Nato se dvignete v sedeči položaj in se nagnete naprej dokler ne uspete odložiti karto na pod. Ponovite to z vsemi kartami.

Uporabite žogo

Sedite zravnano, kolena upognite pod kotom 45° in se počasi nagnite nazaj. Držite nogometno žogo pred seboj in se premikajte levo-desno z rotiranjem trupa, kar je dobro za prsne in trebušne mišice.

Nato se vležite in zopet upognite kolena. Dajte žogo med kolena in stiskajte. S to vajo boste utrdili mišice z notranje strani bedr.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri