trening-box

Najtežji je začetek, a človek mora imeti tudi močno voljo, da vsak dan, teden za tednom najde motivacijo za gibanje. Niti fitnes trenerjem in zelo treniranim ljudem ni vedno lahko, zato smo si od njih izposodili nekaj manter, ki si jih ponavljajo, ko imajo slabe dni, ko se jim ne ljubi zlesti niti iz postelje, kaj šele oditi na trening.

Ko se zbudite ...

... se odločite, da boste danes odlični

Naj vam pozitivna jutranja misel oblikuje popoln dan. Najprej naj vas navdihne, da boste skočili iz postelje in obuli športne copate. Ljudje, ki zjutraj telovadijo, se veliko bolj držijo svoje rutine, saj jo opravijo pred vsem stresom, ki ga prinese dan. Zapomnite si, da imate vedno izbiro – ali boste še ležali ali pa boste vstali, telovadili in bili ves dan v svoji najboljši izdaji. Izberite svoj najboljši obraz.

Ko vam manjka moči ...

... udobje zamenjajte za spremembe

Včasih imate med vadbo občutek, da ne morete migniti niti s prstom več. Ali pa med tekom na 10 kilometrov že na polovici mislite, da vas bo pobralo. No, takrat morate zagristi in se prisiliti, da naredite nekaj več, da spremenite ritem in svoje telo. Prav takrat, ko ne morete več, morate narediti še deset ponovitev, takrat bo napredek največji in najbolj opazen. Zapomnite si, da ste začeli telovaditi zaradi sebe, in udobje zamenjajte za spremembe in napredek.

Ko vas mika, da bi preskočili telovadbo ...

... pomislite, da se pozneje spremeni v nikoli

Dobro veste, da vas bo obisk telovadnice napolnil z novo energijo in vaše počutje bo stoodstotno boljše. A kaj, ko vas kličeta kavč in slasten sendvič. Seveda je najlažje vse skupaj zaključiti z mislijo, ah, saj bom šla jutri, a zapomnite si modrost – pozneje postane nikoli. Torej, pojdite zdaj. Točno zdaj!

Ko se vaši cilji zdijo nemogoči ...

... pomislite: Vem, da lahko, vem, da lahko!

Samo verjeti morate. Naj vas nihče ne prepriča, da vam ne bo uspelo. Samo vi morate verjeti. Če verjamete, da boste shujšali 10 kilogramov, potem vam bo brez dvoma uspelo. V glavi ponavljajte mantro – uspelo mi bo, vem, da mi bo uspelo.

Ko ne vidite rezultatov ...

... si vzemite zmago

Kilogrami vam več ne kopnijo, kondicija se nikamor ne premakne, zdi se vam, da že tri tedne stopicate na mestu. Naj vam položimo na srce: ne čakajte do konca, da dosežete veliki cilj, že vmes si privoščite kakšno nagrado, pohvalo, dvignite roke v zrak in praznujte. Naj bo že sprint na 100 metrov razlog za osebno slavje.

Ko imate slab dan ...

... izberite veselje

Pomislite, kako dobro se počutite, ko na treningu poženete srce in preznojite telo. Večina žensk, ki hodi na skupno vadbo, rada pove, da se na aerobiki ali pilatesu vedno zabavajo, da po treningu s sotelovadkami zavijejo še na kakšno pijačo in se na veliko smejijo.

Torej, ko ste popolnoma leni in brez moči, ko ste že na robu sitnosti in žalosti, takrat se odločite in izberite veselje. Spomnite se, kako se zabavate s puncami ali fanti na rekreaciji, kako ste zadovoljni sami s seboj, ko je konec treninga in ko kramljate ob kakšnem zelenem čaju ali vroči kavi. Izberite veselje!

Sorodni članki

Ne pozabite na šport tudi v temnih zimskih dnevih!

Pozimi je tako lahko zanemariti treninge, saj nas pogosto premaga lenoba in utrujenost. Če potrebujete motivacijo, je tu nekaj nasvetov, kako jo ponovno najti.

Zakaj je pomembno, da vedno tečemo z namenom

Strokovnjaki pravijo, da bi imeli vsi več od teka, če bi tek postal bolj zavestna dejavnost, ki bi nam pomagala premagati stres in druge vsakodnevne pritiske, in ne le nov...

"Ogromno časa sem porabila, ko sem poskušala razne vadbe in diete, jemala "čudežne" tabletke, zdravila. Nič ni delovalo." (kako mi je končno uspelo shujšati)

Po tem, ko je neuspešno preizkusila številne diete, se je Meghan Gilbert odločila za zdrav pristop in se za vedno znebila odvečnih kilogramov. Poglej, kako super je...
Najbolj brane vsebine

6 zdravilnih lastnosti kakija

Kaki je prava mala zakladnica hranilnih in zdravih sestavin. Poglejmo si, na kaj vse blagodejno vpliva. 
Več...

25 neverjetnih učinkov tibetanskih vaj na telo in duha

Ljudje iz različnih starostnih skupin, ki so vsaj en mesec izvajali tibetanske vaje, pričajo o presunljivih rezultatih. Poskusite z vajami tudi vi in doživite izboljšanje na nivoju telesne gibčnosti, zdravja, notranjega miru in življenjske energije.
Več...

Jesenski okusi: Polnjena in pečena jabolka

Ko boste preizkusili naslednji recept, boste oboževali jabolka. Sladica je primerna tudi za jesenske zabave ali le kot sladek prigrizek na deževen dan.
Več...

Če opazite naslednje znake, je z vašim črevesjem (verjetno) nekaj narobe

Z nezdravim črevesjem povezujemo nekatere znake, ki ste jih verjetno pripisali čemu drugemu. Preverite, ali jih imate.
Več...

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri