s03_26_oresnik_hk-2

Miss Slovenije iz leta 2012 Nives Orešnik, ki se v zadnjih letih posveča osebnemu trenerstvu, je za revijo Story razjasnila fenomen popolne postave.

"Najslabše je, ko ljudje želijo narediti čudež"

Kakšen način vadbe je torej najbolj učinkovit?

Odvisno od posameznika. Ali želi izgubiti težo, oblikovati postavo ali pa je cilj le dobro počutje? Potem je treba upoštevati, koliko časa ima oseba. Ni treba, da gre le za eno vrsto vadbe. Svoje 'učence' spodbujam, da se udeležujejo več vadbenih zvrsti, vendar je fino, da se gibaš vsaj dvakrat do trikrat tedensko. Najslabše je, ko ljudje želijo narediti čudež in se zaporedoma udeležijo dveh oz. treh vadb v enem dnevu (naenkrat in mislijo, da bodo s tem nadomestili redno vadbo čez ves teden). Preveč je tudi preveč!

Kakšno pa je vaše mnenje o izgovorih?

Odvisno, kakšni so. (smeh) Zdi se mi, da pridejo, ko se ljudje še ne odločijo popolnoma. Ko se pri sebi odločiš, nimaš več izgovorov.

"Opažam, da je največja motivacija zdravje"

Izgovori so verjetno tudi razlog za pomanjkanje motivacije. Kaj nas največkrat žene k vadbi?

Lepota, dobro počutje, hujšanje ... Veliko jih je. Sama želim doseči, da se ljudje dolgoročno dobro počutijo in trenirajo, saj le tako zdrav način ter gibanje postaneta del njihovega življenja. Največja motivacija je zdravje, saj je največji napredek viden pri tistih, ki so se za gibanje odločili zaradi zdravstvenih težav. Le redko je hujšanje zaradi videza dobra motivacija. Sama najbolj uživam v plesu, aerobiki in športih.

Zame so motivacija dobro počutje po treningu in pridobljeno znanje, ki mi ga to daje, in to, da imam sposobnost narediti nekaj več, kot samo vstati s stola, hoditi. Rada imam izzive, premikam svoje meje, všeč mi je, da lahko hitro tečem, da znam plesati, da naredim premet in stojo na rokah. Tega ne zmore vsak. Pa seveda zdravje in mladost na dolgi rok.

Nives Orešnik med treningom

Foto: Facebook Nives Orešnik

"Paziti je treba. Jejmo zdravo!"

Za mladost pa lahko ob vadbi poskrbimo tudi z zdravo prehrano.

Seveda. Ta naj bo kar se da raznovrstna, poleg tega naj vaš jedilnik sestavlja čim večji delež zelenjave. Vsakemu ustreza druga vrsta prehrane, zato je najpomembnejše, da znamo prisluhniti telesu. Na spletu in v medijih lahko poplava člankov, informacij, nestrokovnih in instant nasvetov povzroči pravo zmedo, kar se prehrane tiče. Ljudem pa zaradi instant informacij in prenasičenosti primanjkuje preproste 'zdrave pameti'. Paziti je treba. Jejmo pametno! Seveda pa je treba paziti tudi na potrebe vsakega izmed nas, ki jim prilagajamo prehrano.

"Opustiti je treba nerealna pričakovanja ter hitre rešitve"

Kakšen pa je vaš recept za uspeh?

Ženske bi se najprej morale sprijazniti s sabo in opustiti nerealna pričakovanja ter hitre rešitve, morale bi se imeti bolj rade. Predvsem pa bi morale imeti rade svoje zdravje in zaradi hujšanja ne bi smele na kocko postaviti zdravja in dobrega počutja. Ne smemo pričakovati, da bomo shujšali že po prvi vadbi. Prvi mesec se telo šele navaja na vadbo, nato pa je viden učinek. Treba je vztrajati in po določenem času vam bo vse skupaj postalo 'fajn'.

Tekst: Nika Arsovski. Foto: Helena Kermelj in Primož Predalič. Za splet priredila: Sanja Macur

Iz revije Story

Preberite še:

Sorodni članki

Nives Orešnik: "V resnici so ljudem na poti do cilja ovire največkrat povsem banalne stvari."

Nives Orešnik je stara komaj 26 let, a si moramo vzeti kar nekaj časa in prostora, da jo pravilno predstavimo. Nekdanja miss Slovenije je trenirala gimnastiko in atletiko, pozneje...

Motivacijski triki, ki vas bodo zares spravili v pogon

Bi si upali staviti, da boste v enem mesecu izgubili 10 centimetrov okoli pasu, sedem kilogramov in da boste zato obiskovali fitnes pet dni v tednu in se držali stroge diete?

Lili Žagar: "To sem dosegla sama! In to je moja največja zmaga!"

Po tem, ko je Lili Žagar na družbenem omrežju objavila iskren zapis o tem, kako se v svoji koži ne počuti več dobro, in se odločila za korenito spremembo, nas je zanimalo, kako...
Story

Brali ste prispevek, ki je povzet po članku iz revije

Story

Naročite se na revijo Story:

04 511 64 44 spletni nakup

Ne spreglejte, revija je lahko tudi lepo darilo.
Podarite naročnino svojim najbližjim.


Najbolj brane vsebine

12 stvari, ki jih samozavestni ljudje ne delajo

Prijemi, s katerimi poskrbite za več samozavesti in boljše počutje.
Več...

4 načini, kako slišati sebe (in to ni meditacija)

Vsi lahko prisluhnemo svoji intuiciji, le naučiti se moramo prepoznati, kateri glas je pravi. 
Več...

Kako se spopasti z agresivno osebo?

Tisti, ki imate redno opravka z agresivno osebo, veste, kako težko je lahko z njo sodelovati. Morda vam pomagajo naslednji nasveti.
Več...

Kako se osvoboditi negativnih misli?

Negativne misli vplivajo na vaše počutje in vedenje, zato se morate naučiti, kako se spopasti z njimi.
Več...

Kaj lahko vprašate partnerja namesto “Kako si?” - 20 vprašanj

Komunikacija je eden pomembnejših stebrov razmerja, zato poskrbite, da bo med vama tekla gladko.
Več...

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri