nusa-gnezda-noge

Trenerka za ženske Nuša Gnezda odgovarja, kako se znebiti maščobnih oblog na notranji strani stegen, ki motijo veliko žensk. 

Eno od pogosteje zastavljenih vprašanj je, kako izgubiti maščobo na notranjem delu stegen in kako narediti ta del bolj čvrst.

Odgovor trenerke:

Stegna so pri večini žensk predel, kjer telo shranjuje odvečno zalogo mačobe. Zato večina žensk v upanju, da bi shujšala v ta predel, dela vaje, ki so usmerjene na aduktorje kolka. Z izvajanjem teh vaj boste sicer porabile več kolarij, kot bi jih, če bi sedele. Kaj več koristi pa od tega ne boste imele.

Priljubljena vaja, ki v resnici ne pomaga

Pogosta vaja, ki se uporablja za ta predel, je vaja na napravi za primik nog. Torej vaja, ki se izvaja na fitnesu. In sicer na napravi, na kateri potiskate stegna skupaj proti uporu. S to vajo se mišica na tem predelu okrepi in tako je stegno videti še večje, saj bo mašoba ostala, mišica pod njo pa se bo povečala. Ker verjetno to ni cilj, svetujem, da se izognete temu načinu treniranja.

Kako torej trenirati za ta predel?

1. Treniranje z utežmi.

Če bo pravilno, vas ne bo spremenilo v možače.

Nasprotno, treniranje z utežmi bo učvrstilo telo, izboljšalo metabolizem in pomagalo pokuriti maščobo hitreje. Hitrejši kot je metabolizem, prej bo telo pokurilo maščobo. Ženske enostavno nimamo dovolj hormona testosterona, ki povečuje mišično maso do te mere, da postanemo ogromne kot moški.

2. Vaje, ki vključujejo delovanje notranjih stegenskih mišic

Za hitre rezultate vključite v trening vaje, kot so

  • počep,
  • izpadni koraki,
  • mrtvi dvigi ...

Ko delate te vaje, se vključujejo tudi notranje stegenske mišice, vendar kot stabilizatorji, ki pomagajo telesu, da opravi določen gib.

To je točno to, kar hočete, torej stimulacija mišic, ne da bi jih "matrali" na napravi za primik nog.

Te vaje bodo porabile tudi veliko kalorij, medtem ko jih boste delali, kar bo pospešilo metabolizem in mašoba se bo porabljala tudi v mirovanju. Super, kajne?

Napisala: Nuša Gnezda, strokovnjakinja za vadbo za ženske in vadbo po porodu

Nušo lahko poiščete na Facebook profilu ali ji pišete na nusa.gnezda@gmail.com.

Naredite še:

In preverite: Vaje za top zadnjico ali 5 varnih vaj po porodu.

1 kalorija (cal) = 4,1868 džula (J)*
* Džul ali joule je enota za delo in energijo v mednarodnem sistemu enot SI, zanjo se uporablja oznaka J.

Sorodni članki

Trenerka odgovarja: Ali lahko z vadbo ustvarimo videz dolgih nog?

Kako trenirati, da bo mišica rasla v dolžino in ne v širino? Je to sploh mogoče?

Miselni trik, ki bo vadbo spremenil v rutino

Pogosto je težko imeti perfektne obroke in trenirati večkrat na teden. Fitnes trenerka Nuša Gnezda svetuje, kako vam lahko miselni triki pomagajo, da se spravite v akcijo.

Nasvet strokovnjakinje: 5 varnih vaj po porodu

Po porodu moramo trenirati. Toda kako, da si ne škodujemo? Trenerka za ženske Nuša Gnezda ima za vas strokovne odgovore in trening, ki bo vaše telo spravil nazaj v top formo. 
Najbolj brane vsebine

4 načini, kako slišati sebe (in to ni meditacija)

Vsi lahko prisluhnemo svoji intuiciji, le naučiti se moramo prepoznati, kateri glas je pravi. 
Več...

Kaj lahko vprašate partnerja namesto “Kako si?” - 20 vprašanj

Komunikacija je eden pomembnejših stebrov razmerja, zato poskrbite, da bo med vama tekla gladko.
Več...

Katera hrana in pijača izboljša delovanje možganov? (in kaj jih zavira)

Ko skrbite za svoje zdravje, ne pozabite na možgane. Tam se dogajajo vsi pomembni procesi v telesu, zato tudi s hrano in pijačo poskrbite, da bodo lahko dobro delovali.
Več...

6 zdravilnih lastnosti kakija

Kaki je prava mala zakladnica hranilnih in zdravih sestavin. Poglejmo si, na kaj vse blagodejno vpliva. 
Več...

Cimet - top začimba, ki nas zdravi

Nekoč izredno cenjena začimba danes postaja priljubljeni pripomoček v boju proti raznim tegobam, ki se tičejo zdravja in lepote. Preberite, na kakšne načine lahko uporabite cimet.
Več...

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri