10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša

Z malimi spremembami v formi kljub odporu do gibanja

Z malimi spremembami v formi kljub odporu do gibanja (foto: Shutterstock.com) Shutterstock.com
5. 5. 2017

So ljudje, ki radi migajo, so ljudje, ki pač vedo, da morajo redno migati, in so ljudje, ki sovražijo vse, kar je povezano s telesnim naporom. Kljub temu mislimo, da smo našli nekaj odličnih rešitev tudi za zadnje.

Naj spremenimo nekaj vaših navad in gibanje bo počasi postalo manj nadležno.

1. Sploh ne začnite razmišljati o gibanju, dokler ne določite, kdaj, kje in kako boste migali. Predlagamo vam jutra, ko boste našli najmanj razlogov, zakaj ne bi migali (razen to, da ste dlje v postelji).

2. Na sprehod pojdite med dolgimi telefonskimi pogovori.

3. Pol ure pred treningom pojejte malo enostavnih ogljikovih hidratov, saj boste tako zelo učinkoviti in polni moči.

4. Pišite dnevnik treningov in predvsem napredek. Ta vas bo motiviral.

5. Če ne želite zapustiti kavča, ga ne. Tudi doma lahko naredite kup odličnih vaj, tudi na kavču. Pobrskajte malo po YouTubu, presenečeni boste nad količino vadb, ki jih ponujajo ljudje z vsega sveta.

6. Ustvarite seznam pesmi, ki vas bodo motivirale h gibanju in predvsem med gibanjem, na primer tekom. Glasba je zelo pomembna za uspešen trening.

7. Poskusite najprej narediti le 10 trebušnjakov, 10 sklec in 10 počepov, tudi če si vmes vzamete premor. Samo začnite se gibati!

8. Na družabnih omrežjih spremljajte aktivne in fit ljudi. Njihova zagnanost in krasne postave vas bodo zelo motivirale. Nekaj predlogov: Ilka Štuhec, Luka Janežič, Janja Garnbert, Alenka Košir, Tina Maze, Lindsey Vonn, Misty Copeland, Dwayne 'The Rock' Johnson in Jessamyn Stanley.

9. Že zvečer si pripravite športna oblačila in zdravo kosilo. Zjutraj boste vse skupaj samo pograbili in šli.

10. Pojdite dovolj zgodaj v posteljo, da si zjutraj ne boste premislili in samo obrnili na drugo stran.

11. Nikar se ne siliti v stvari, ki jih sovražite. Ne tecite, če sovražite tek, ne hodite na pilates, če ne marate miru, in ne na fitnes, če vas motijo drugi ljudje in mišičnjaki. Izberite nekaj, kar najmanj sovražite!

12. Poskrbite, da imate dobre superge in udobna oblačila.

13. Čez dan pijte zeleni čaj, ki vam bo dal energijo in s tem večjo možnost, da ne boste preskočili treninga.

14. Če vam lepa obleka veliko pomeni, si kupite novo in takšno, v kateri se boste zares odlično počutili.

15. Bodite prijazni s seboj in se pozitivno spodbujajte.

16. Imejte realne cilje in najprej pretecite en kilometer, nato šele maraton.

17. Na fitnesu naj vas ne bo strah sobe z utežmi. V resnici vam bo ta vadba všeč!

18. Ko postanete utrujeni, se osredotočite le na telo in gibanje, saj boste le tako napredovali.

19. Nikar ne razmišljajte, kdaj bo konec 'trpljenja', uživajte v gibanju.

20. Vedno si vzemite tudi dan za počitek.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri