Slika 2/5

Omejite trud

To ne pomeni, da se na treningih nehate truditi, ampak da ne date vedno vsega od sebe. Čuden nasvet, vendar pomaga pri vzdržljivosti. Izberite dneve, ko se boste poskusili prekositi in se potruditi, kot lahko in tiste, ko boste od sebe dali približno 80 % moči. Naj ne bo vsak dan namenjen postavljanju novega rekorda, ker boste telo preveč obremenili in tvegali poškodbe, rezultati pa bodo slabši kot sicer.

Profimedia
Sorodni članki
None

Zato bi moral vsak preizkusiti hitrostno vadbo

Čeprav vam je morda vseeno, v kakšnem času pretečete dano razdaljo in se ne zmenite za podiranje hitrostni rekordov, obstaja kup razlogov, zakaj bi morali hitrostno vadbo vključiti…

Dobri razlogi, zakaj bi morali na izlet s prijateljicami (+ 10 idej)

Prečrtajte obveznosti v svojem rokovniku in začnite pakirati. Čas je za izlet s prijateljicami!

Zakaj potrebujemo vzdržljivostni trening

Za tek na dolge proge je najbolj pomembna vzdržljivost, a tudi pri dolgotrajnih rutinskih vajah igra trening za vzdržljivost pomembno vlogo. Naj vas izguba mišične…

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri