Čeprav vam je morda vseeno, v kakšnem času pretečete dano razdaljo in se ne zmenite za podiranje hitrostni rekordov, obstaja kup razlogov, zakaj bi morali hitrostno vadbo vključiti v svoj trening.

Slika 1/6

Izboljšate hitrost

Ko v trening vključite hitrost, so se noge primorane premikati hitreje. Če vztrajate dovolj dolgo, z veliko vaje gibanje postane naravno, kar pomeni, da potrebujete manj truda za hitrejši tek in premikanje na splošno.

Profimedia

Preberite tudi: 

Sorodni članki

Laila Schou Nilsen - največja norveška športnica

Laila je že pri 11 letih pokazala izjemen talent za smučarske skoke, a ji niso pustili tekmovati z dečki, lahko je nastopala le kot predtekmovalka.

Zimske olimpijske igre 2018: Spored tekmovanj ali kdaj moramo stiskati pesti?

Da bomo ujeli vse trenutke naših športnikov in jim nudili dobro podporo, je tu seznam tekmovanj (brez kvalifikacij in treningov).

TOP vadbi, ki zavirata staranje

Znano je, da naj bi se proti staranju borili s športom, dve vadbi pa sta za to še posebej priporočljivi.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri