Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
V čem bi se morali preizkusiti glede na vaš astrološki znak
V čem bi se morali preizkusiti glede na vaš astrološki znak

1 vaja, ki ne sme manjkati pri utrjevanju spodnjega dela telesa

1 vaja, ki ne sme manjkati pri utrjevanju spodnjega dela telesa (foto: profimedia) profimedia
26. 4. 2019

Kadar na vadbi oblikujete spodnji del telesa, na vašem spisku ne sme manjkati en povezan gib, s katerim boste ob pravilni izvedbi vplivali na več mišic. 

Zakaj bi morali izvajati vajo?

Gib od vas zahteva ravnotežje, stabilnost in popoln nadzor nad telesom. Združuje moč in vzdržljivost in med drugim aktivira mišice zadnjice, stegna ter boke. Če izvedete več ponovitev, boste pospešili srčni utrip in hkrati opravili tudi kardio trening. 

Eksplozivni gibi kot so poskoki ali stopanje na višjo površino z odrivom, so odlični za pridobivanje na moči, trenerji pa jih radi vključijo v visoko intenzivne treninge. 

O kateri vaji govorimo? 

Pravzaprav gre za povezavo dveh vaj: izpadnega koraka z menjavo v poskoku in stopanje na klop. Poglejmo si, kako vse skupaj izvedete. 

Najprej naredite izpadno menjavo:

  • Stojte zravnano, stopala naj bodo v širini bokov, roke ob telesu.

  • Z levo nogo naredite velik korak nazaj, desno nogo upognite pod kotom 90 stopinj. Skočite in zamenjajte nogi, tako da pristanete v začetnem položaju.

izpadni korak

Ko zamenjate nogi, takoj stopite na klop najprej z zadnjo nogo in nato s sprednjo. Sprednja noga naj se ne dotakne klopi. 

Nato sestopite najprej z zadnjo nogo (ki je tik nad klopjo) in potem še s sprednjo. Pazite, da bo hrbet vedno zravnan. Naredite izpadno menjavo in ponovno stopite na klop. Pri lovljenju ravnotežja si lahko pomagate z rokami: 

  • Pokrčite nasprotno roko, kot imate pokrčeno nogo ali

  • roke sklenite skupaj in jih v komolcih rahlo pokrčite. 

izpadni korak

Preverite tudi: Vaje s kolebnico za krepitev mišic nog in zadnjice 

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri