vaja-plezalec

Kratek in učinkovit trening vam bo pomagal hitreje pokuriti odvečno maščobo in izboljšati splošno zdravje. Izvajate ga lahko kar doma ali v naravi.

HIIT ali slovensko VIIT je visokointenzivni intervalni trening, ki ga sestavljajo kratki intervali energičnih vaj z lastno težo (izpadni koraki, poskoki, vojaški poskoki …), tem pa sledijo kratka obdobja počitka. HIIT profesionalni in rekreativni športniki radi delajo tudi na kardio napravah in si tako izboljšajo kondicijo in vzdržljivost.

Visokointenzivna intervalna vadba lahko pomaga izboljšati zdravje srca in ožilja, saj hitro poveča srčni utrip, prav tako pa pospeši porabo kalorij in metabolizem, kar pomeni, da telo kuri maščobo še ure po končani vadbi.

Tako v 20 minutah okrepite celotno telo

V videu spodaj vas čaka odličen HIIT trening, ki v kratkem času zaobjame vse mišične skupine; spodnji in zgornji del telesa ter mišice trupa, zato je primeren za tiste, ki nimajo veliko časa za športno aktivnost.

Vaje delajte krožno, in sicer en krog vam bo vsega zgolj 6 minut. Krog ponovite tolikokrat, kolikor vam ustreza, vendar najmanj 3-krat – kar pomeni vsega skupaj manj kot 20 minut visokointenzivnega treninga na dan in vaše telo bo v kratkem dobilo lepo obliko.

20 minut, 9 top vaj:

Preberite še:

Že spremljate naše ambasadorje na Vztrajam.si? Tudi vi lahko postanete eden izmed njih!

1 kalorija (cal) = 4,1868 džula (J)*
* Džul ali joule je enota za delo in energijo v mednarodnem sistemu enot SI, zanjo se uporablja oznaka J.

Sorodni članki

Vam 5 minut telovadbe na dan res lahko koristi?

Vam pogosto zmanjka časa za telovadbo in zato naredite le nekaj vaj na hitro? Nadaljujte z branjem! Razkrivamo, ali vam 5 minut telovadbe na dan v resnici lahko koristi in…

4 treningi za hitro porabo maščob

Če bi radi v kratkem času porabili nekaj več kalorij in se znebili občutka polnosti, se lotite intervalov. Štiri (vsak traja le nekaj minut) smo pripravili mi.

Dober razlog, zakaj bi danes izpustili HIIT trening

Visokointenzivni intervalni trening, poznan tudi kot HIIT, je odličen za hitro porabljanje kalorij, saj traja med 15 in 30 minut, telesu pa prinaša veliko pozitivnih posledic. Vendar…

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri