trening-fitnes-vaje

Obstaja kar nekaj izredno učinkoviti vaj, s katerimi krepimo celo telo, zmanjšamo delež telesne maščobe, pridobimo na kondiciji, hitrosti in za katere ne potrebujemo telovadnice ali posebne opreme. Danes predstavljamo 3. Za vsako potrebujete 1 minuto.

Da trening ne bo dolgočasen, smo poiskali izziv - vsako vajo izvajajte eno minuto in poskušajte narediti čim več ponovitev. Varno, seveda. Na koncu naredite daljši odmor in nato ponovite še dvakrat.

1. Vojaški poskoki

Vaja s katero trenirate celo telo - hrbtne, prsne in ramenske mišice, mišice rok, nog, zadnjice in jedro.

Naredite čim več ponovitev (samo za primer - atleti naredijo približno 24 do 30 takšnih poskokov na minuto).

2. Deska na komolcih (z iztegom roke in noge)

Pazite, da med izvajanjem vaje ne pride do uleknitve (lordoze) v ledvenem delu hrbtenice, ali pa da ne pride do položaja strešice.

3. Počep

Če se vam zdi prelahko, vajo izvajajte z utežmi.

Sorodni članki

Trening za dobro jutro

Potrebujete le dobro voljo, brisačo ali armafleks in približno 15 minut. Boste videli, kako čudovit dan boste imeli.

4 treningi za hitro porabo maščob

Če bi radi v kratkem času porabili nekaj več kalorij in se znebili občutka polnosti, se lotite intervalov. Štiri (vsak traja le nekaj minut) smo pripravili mi.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri