Vsako leto ista zgodba – na plaži množica 'frajerjev' širokih ramen, izklesanih trebušnih mišic ... a suhih nožic. Klasična napaka, ki jo dela večina moških: pridno trenirajo le zgornji del telesa. Ne bodite eden od njih. BJ Gaddour, osebni trener in urednik fitnesa v reviji Men's Health svetuje, da v trening vključite naslednje vaje.

Slika 1/3

POČEP Z DROGOM SPREDAJ

Tistim, ki redno in intenzivno počepajo, hitreje rastejo mišice. Mišice nog posebno. Zato pograbite drog, izberite uteži, ter si drog naložite spredaj na ramena. Počep izvajajte s stegnjenimi rokami naprej ali pa roke prekrižajte in jih namestite na drog.

Drog, naložen spredaj, deluje kot protiutež, zaradi česar boste lažje ohranjali naravno usločenost ledvenega dela, teža pa se med izvajanjem prenese na kvadricepse.

Otežite si vajo: pete nekoliko dvignite – s petami stopite na primer na utež (kolut).

Naredite 5 serij, 5 ponovitev, s težo, ki vam dopušča, da vajo do konca izvajate pravilno.

Profimedia


Poskusite še:

In preberite odličen članek:

Sorodni članki

Ženske razkrile najbolj neprijetne (in smešne!) osvajalske tehnike moških na fitnesu

Ženske, ste s strani moških na fitnesu že kdaj doživele kaj neprijetnega, kot je recimo poskus osvajanja? Ti poskusi redkokdaj obrodijo sadove in to dobro vedo tudi ženske v…
Trening za tekače

Priprave za smučarje rekreativce

V članku želimo prikazati način in načrt vadbe, ki vam bosta prihranila marsikatero nevšečnost, povezano z utrujenostjo in bolečinami v mišicah in sklepih.

Preden stopite v fitnes ... Preberite ta zapis!

Stephanie Holdmeyer, študentka na univerzi v Missouriju, je zapisala zelo močno sporočilo, potem ko sta s prijateljem Chrisom v fitnesu prejela številne neprimerne opazke, nekateri…

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri