Slika 2/3

EKSTENZIJA NOG

Izolacijska vaja cilja kvadricepse. Naredite 8 do 12 ponovitev, skupaj 3 serije.

Pri tem:

- v zgornjem položaju zadržite 2 sekundi,

- spuščajte 3 sekunde.

Kaj lahko naredite, če nimate na voljo naprave: naredite počep ob steni. 5 serij, vsakega zadržite 60 sekund.

Bolje pripravljeni čas podaljšate in vajo izvajate tako, da eno nogo dvignete in jo držite vodoravno naprej. Ko preteče polovica odmerjenega časa, nogo zamenjajte.

Profimedia
Sorodni članki

Ženske razkrile najbolj neprijetne (in smešne!) osvajalske tehnike moških na fitnesu

Ženske, ste s strani moških na fitnesu že kdaj doživele kaj neprijetnega, kot je recimo poskus osvajanja? Ti poskusi redkokdaj obrodijo sadove in to dobro vedo tudi ženske v…
Trening za tekače

Priprave za smučarje rekreativce

V članku želimo prikazati način in načrt vadbe, ki vam bosta prihranila marsikatero nevšečnost, povezano z utrujenostjo in bolečinami v mišicah in sklepih.

Preden stopite v fitnes ... Preberite ta zapis!

Stephanie Holdmeyer, študentka na univerzi v Missouriju, je zapisala zelo močno sporočilo, potem ko sta s prijateljem Chrisom v fitnesu prejela številne neprimerne opazke, nekateri…

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri